X

תושבת קרית ים נפלה ברחוב נפצעה ונפטרה בבית החולים

נפילה של אישה בתחילת שנות ה-60 לחייה, שצעדה בשעות הבוקר ברחוב בקרית ים לכיוון ביתה, הסתבכה עד כדי פטירתה של האישה כעבור כחודש וחצי  של אשפוז. עתה תובע בעלה פיצויים מעיריית קרית- ים שבתחומה התרחשה התאונה עקב בליטה בשוחת ביוב בכביש שגרמה לנפילה.

באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה בתחום הנזיקין, הוגשה התביעה לבית משפט השלום בחיפה, כאשר לתביעה הצטרפה שירותי בריאות כללית, שעל פי חוק בריאות ממלכתית היתה מחויבת בריפוי ושיקום האישה ודורשת מהעירייה להחזיר לה את הוצאות האשפוז של הנפגעת..

עו"ד סאמי אבו ורדה מומחה לנזיקין

על פי התביעה, ממקום הנפילה הועברה האישה לביה"ח רמב"ם עקב חבלות באגן ובירך ימין. האישה אושפזה במחלקה האורתופדית עברה ניתוח וקיבוע השבר והחלה לסבול מבעיות נשימה. בהמשך הועברה לאשפוז במחלקה פנימית, מצבה הדרדר ובתוך כחודש וחצי מהפגיעה, נפטרה בבית החולים.

לתביעה צורפה חוות דעת של רופא מומחה שבדק את נסיבות המקרה וקבע כי קיים קשר ישיר בין השבר של האישה כתוצאה מהנפילה, "הצורך בניתוח, הסיבוך של דלקת ריאות אחרי הניתוח, האשפוז הממושך וסיבוך של חיידק  עמיד שנרכש בכותלי בית החולים לבין השבר שהצריך טיפול ניתוחי ואשפוז ממושך".

עו"ד סאמי אבו ורדה מציין כי מדובר במקרה נדיר שבו נפילה ברחוב עקב מפגע שהוא באחריות הרשות המקומית, מגיעה לידי מצב חמור של פטירה, כאשר בדרך כלל מקרים כאלה מסיימים בפציעות קלות, בינוניות או חמורות. "חשוב לדעת שלכל מי שנפגע עקב מפגע בדרך קיימת הזכות לתבוע ולקבל פיצוי על הנזקים שנגרמו לו"- מציין עו"ד אבו ורדה.

עדי ישראלי:
Related Post