X

שפע יתרונות של מטבחי חוץ…

מטבחי חוץ קטנים ופשוטים עשויים לכלול מגוון תכונות ומשטחים להכנת אוכל. מטבח גדול בגינה עשוי לכלול גריל וכיריים לשימוש חיצוני מדגמים מעולים, כמו גם מקרר, כמה ארונות ודלפק עמיד להכנת אוכל.

מטבע הדברים, בהתקנת מטבחי חוץ יש לקחת בחשבון אזורי ישיבה נוחים, שיכולים להשתנות משולחן וכיסא לדפוס ישיבה מורחב שכולל כורסאות, ספות, כיסאות ושולחנות קפה קטנים מפוזרים. כשהימים מתארכים ומזג האוויר מתחיל להשתנות, כולם רוצים לצאת לפעילויות בחוץ, גם כשהם חושבים על פעילויות רגילות, וזה כולל אכילה בחוץ.

יתרונות מטבחי חוץ

מטבחי חוץ זמינים בגדלים שונים ויש להם יתרונות רבים:

כשמארחים, יש פחות כניסות ויציאות מהבית החוצה

כשאתם מארחים בני משפחה וחברים לארוחת מנגל או כשאתם מתכננים ארוחת ערב בחוץ כשהמטבח וציוד הבישול שלכם בבית, סביר להניח שתבזבזו יותר מזמנכם בכניסות ויציאות מהבית החוצה ותבלו פחות עם האורחים. על מנת לפתור בעיה זו, מומלץ לשדרג את הבית עם מטבח חיצוני.

מארחים בקלות

במקום להכין אוכל ולבשל במטבח, תוכלו לבלות עם האורחים שלכם סביב המטבח החיצוני, והם יכולים אפילו לעזור בהכנות. מטבחי חוץ מרחיבים את חללי המגורים בבתים באמצעות יצירת מקום חדש שבני המשפחה והחברים יכולים ליהנות ממנו בסביבה נינוחה, בגינה.

חוץ מזה, יש פשוט משהו מיוחד באוכל שמבושל על הגריל, שהופך אותו לטעים יותר, וכיפי להכנה. כשאתם מעצבים את המטבח החיצוני שלכם, מומלץ לתכנן אותו בהתאם לאופן בו אתם חיים.

ערך ביתי גבוה יותר

מטבחי חוץ מוסיפים ערך לבית והם נחשבים לתוספות שמגדילות את מחירי המכירה שלהם. תוכלו גם ליהנות מהחלל במהלך שהותכם בבית.

פחות בלגן בפנים

בישול בחוץ מונע את הבלגן שנוצר בבית, וזהו יתרון מועיל במיוחד אם סידרתם מטבח פנימי שמתאים רק לאירועים מיוחדים, למשל.

הפחתת חשבונות החשמל

במקום להפעיל את התנור בקיץ וליצור חום נוסף שהמזגן שלכם צריך להתמודד איתו, בישול בחוץ מסייע בהפחתת חשבונות החשמל.

יותר זמן בחוץ

בעונת החורף, אנשים מבלים פחות זמן בחוץ, גם בימים יפים. אבל מטבחי חוץ מאפשרים לשהות בחוץ יותר בימים יפים בחורף, ולנצל את חיק הטבע והאוויר הצח.

בשורה התחתונה, אל תבלבלו בין מטבחי חוץ לבין מכשיר גריל, טוב ככל שיהיה

מטבחי חוץ מציעים כל כך הרבה יותר אפשרויות מבחינת אירוח בני משפחה וחברים לארוחות. האמת היא שמטבח חיצוני עשוי אפילו להפוך את ביתכם ליעד מבוקש למפגשים חברתיים, תוך עידוד סוציאליזציה רבה יותר במשפחתכם ושמירה על הפחתת חשבונות החשמל בקיץ.

כדי להחליט אם מטבח חיצוני מתאים לכם, דמיינו את עצמכם מבשלים בחוץ. מה אתם מבשלים? למי אתם מבשלים? באיזו תדירות אתם מתכננים להשתמש במרחב? איפה יהיה לכם הכי נוח לאכול? התשובות יסייעו לכם להחליט היכן לבנות את המטבח החיצוני שלכם, ומה עליו לכלול ע מנת שיהיה פונקציונלי ונוח.

זהבה הופמן:
Related Post