X

שלושת הדרכים היעילות ביותר לבחור עו"ד תאונות דרכים

לעורך דין תאונות דרכים יש מספר תפקידים שונים במקרה של תאונת דרכים. התפקיד המרכזי שלו הוא לדאוג לפיצויים להם זכאי המעורב בתאונה בין אם הוא נהג, נוסע או הולך רגל.

כיצד לבחור בעורך דין תאונות דרכים מומלץ? ריכזנו לכם 3 טיפים מרכזיים.

איך נבחר עורך דין תאונות דרכים מומלץ?

לא כל עורך דין מתאים לכל מקרה. יכול להיות עורך דין מצוין בתחום הגירושין שלא יהיה מומלץ בתחום תאונות הדרכים. לכן, על מנת לבחור בעורך דין תאונות דרכים מומלץ יש לוודא כי העורך דין מבין בנושא וכי הוא המתאים ביותר למקרה שלכם. ריכזנו לכם 3 טיפים מרכזיים לבחירת עורך דין מומלץ לתאונות דרכים-

  • תחום התמחות- כאשר בוחרים בעורך דין חשוב מאוד לוודא כי תחום ההתמחות שלו מתאים לצרכים שלנו. אם אנחנו צריכים עורך דין תאונות דרכים, חשוב לוודא כי העורך דין מתמחה בדיני נזיקין. כמו כן, חשוב לבדוק שהעיסוק המרכזי של עורך דין זה הוא התנהלות מול חברות הביטוח ומול ביטוח לאומי. התמחות בתחום זה והתעסקות מול הגופים הללו תבטיח לכם כי עורך הדין מנוסה, מכיר את התחום, עובד באופן מקצועי וכי הוא יוכל לייצג אתכם בוועדה הרפואית, בבית המשפט ובכל מקום אחר שיהיה צורך באופן מקצועי ויסודי. לפרטים נוספים על עורך דין המתמחה בתאונות דרכים ובדיני נזיקין.
  • ניסיון- ככל שעורך הדין יותר מנוסה כך הוא יוכל לייצג אתכם באופן הטוב ביותר. ניסיון הוא דבר חשוב מאוד במיוחד בתחום המשפטים. שכן, במידה ועורך הדין יותר מנוסה, כך הוא הכיר יותר מקרים ולמד כיצד להתנהל במקרים הללו. לכן, לאחר שאתם מוודאים את תחום ההתמחות של עורך הדין, בדקו כמה ניסיון יש לו בתחום זה. כמו כן, כאשר יש לעורך הדין יותר ניסיון יהיו לו המלצות. בדקו האם לעורך הדין יש המלצות מלקוחות קודמים ומה שיעורי ההצלחה שלו בתיקים השונים.
  • שכר טרחה- חשוב מאוד לבחור בעורך דין אמין גם מבחינת שכר הטרחה. שכר הטרחה של עורך דין תאונות דרכים הוא קבוע בחוק, לכן, וודאו כי עורך הדין קובע שכר טרחה על פי החוק. החוק קובע כי במקרה והתיק לא הוגש לבית משפט שכר הטרחה לא יעלה על 8%. במקרה בו התיק נסגר בפשרה לאחר הגשתו לבית משפט שכר הטרחה לא יעלה על 11%. במקרה שהוגשה תביעה ונקבע פסק דין שכר הטרחה לא יעלה על 13%. (האחוזים כמובן נוגעים לסכום שהוסכם לשלם לנפגע).

פרטים ומידע נוסף ניתן למצוא באתר –  https://shenkarlaw.com

זהבה הופמן:
Related Post