X

שירות לאומי בביה"ח כרמל עושה את ההבדל

באירוע פרידה מכובד ומרגש שנערך בביה"ח כרמל נפרדו והודו צוותי הרפואה ומנהלי המחלקות לכל הצעירים והצעירות המתנדבים ומתנדבות בני השירות הלאומי, על תקופת שירותם, על הנתינה הנכונות ועל ההתמדה.
בין המסיימים ומסיימות השירות היתה גם חמדת אלמליח בת שירות שהגיעה מצפת לכרמל חמדת קיבלה מחמאות רבות על השירות והנתינה שלה מכל המשתתפים.

"כבר שנתיים שאני מגיעה בכל בוקר למחלקה הפנימית ב' והצוות של המחלקה עוטף אותי ומעניק לי, לא פחות ממה שאני נותנת ותורמת למחלקה". מספרת בחיוך של אושר חמדת." השירות בכרמל ביגר אותי בצורה נהדרת ונכנסתי לעולם של גדולים כבר מגיל צעיר. גיליתי כאן במחלקה צוות מדהים מקצועי ואנושי שנותן את הנשמה ועושה את הכל מכל הלב.

אינה שקליאר מנהלת משא צוות משאבי אנוש ומתנדבות השירות הלאומי
צילומים – ירון חזן דוברות כרמל  

לפני שנתיים הציעו לי את ביה"ח כרמל כמקום לשירות וראיתי כאן בי"ח ומקום מאוד משפחתי. אני מסיימת עכשיו שנתיים מאוד מוצלחות בכרמל, אני מאושרת בבחירה שלי ואני חושבת שלא יכולתי לבחור טוב יותר ", מסכמת בחיוך חמדת.
  גלי שקד מנהלת  מרכז שירות לניתוחים של ביה"ח סיפרה על בנות השירות שעבדו במחלקה ואמרה, "  בנות השרות שהתנדבו אצלנו במרכז השרות היו כיד ימיננו , בנות מסורות מדרגה ראשונה. הן הכניסו המון שמחה והרבה נשמה, השקעה, אכפתיות ורצון גדול לתת ולהשפיע בכל. הן ליוו מטופלים לייעדם, עזרו ווידוא טלפונים למטופלים לניתוחים ועוד הרבה מעבר. הצוות והבנות יצרו קשר מאד אישי, והכי מרגש כשהתחילו לקרוא לי אימא ".

חמדת אלמליח בת שירות לאומי כרמל

במהלך האירוע מנהלי המחלקות וראשי הצוותים העניקו מתנות פרידה והודו לכל בני ובנות השירות על החיוך וההתגייסות, על המסירות, על החיוך וההשקעה ובכלל על בחירתם במרכז רפואי כרמל כביתם לתקופת השירות.

אינה שקליאר אמסלם מנהלת משאבי אנוש בכרמל סיכמה הודתה במילים חמות לבני ובנות השירות ואמרה , " חרטנו בכרמל על דגלנו את שילובם של בני ובנות שירות לאומי ביחידות השונות שלנו, תוך שיתוף פעולה עם עמותות לשירות לאומי השונות וזאת כדי לאפשר לצעירים גם עם צרכים מיוחדים להשתלב אצלנו ולקבל ולהיתרם מהם כל כך הרבה בחזרה, עם הרוח הצעירה שמביאים איתם, המוטיבציה והרצון להתנדב ולתרום. צעירים אלה מהווים משאב אנושי חשוב ולא יסולא בפז ".

אז אם גם אתם רוצים לעשות שירות לאומי מוצלח או להתנדב בכל גיל אתם מוזמנים לפנות לקבלת לפרטים לאילי דומיניק במשאבי אנוש כרמל  בטלפון 04-8250450 אנחנו כאן בשבילכם.

עדי ישראלי:
Related Post