X

שילוב של ישן עם חדש בעיצוב מטבחים כפריים מודרניים

עולם עיצוב המטבח הוא עולם יצירתי הטומן בחובו שפע של אפשרויות. אם בעבר הייתה מקובלת שיטת עיצוב אחת למטבחים, זוכרים את השיש? הרי שהיום הדגמים, הסגנונות והעיצובים הם אינסופיים. סגנון עיצוב כפרי למטבח הוא אחד מהסגנונות המבוקשים ביותר בארץ.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

אנשים רבים בוחרים לעצב את המטבח שלהם בסגנון זה מסיבות שונות וכיום נוסף לו טוויסט של מודרניות שמשדרגת את המטבח לסטנדרטים אחרים. רוצים לדעת עוד על מטבח כפרי מודרני? אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלפניכם.

קרדיט FREEPIK
מה הם המאפיינים של מטבח כפרי מודרני?

המטבח הכפרי מודרני הוא הטרנד החדש בעיצוב מטבחים והוא מבוסס על קווים נקיים ומינימליזם המאפיינים את המטבח המודרני בשילוב נגיעות עץ הלקוחות מהסגנון הכפרי. זהו סגנון עיצוב המשלב את שתי האהבות של הישראלים, מטבחים כפריים ומטבחים מודרניים.

מטבח כפרי מודרני הוא מטבח כפרי לייט. מקבל את החמימות ואווירת החום מהעץ של הסגנון הכפרי, אך שומר על מינימליזם וקווים נקיים של העיצוב המודרני. מטבח כפרי קלאסי עשיר יותר בפריטי נגרות לעומת המטבח הכפרי מודרני שעושה שימוש בעיקר עם מתכות וזכוכית.

למה בעצם לשלב? כי כך ניתן ליהנות משני העולמות. המטבח הכפרי נותן תחושה של חמימות, ביתיות, עיצוב מנחם ומרגיע עם אסוציאציות לטבע ולריחות של בישולים, לפני שמישהו בכלל התחיל לבשל. 

אך מבלי לוותר על החדשנות והמודרניות המתאפיינות בטכנולוגיה מתקדמת שעושה את החיים להרבה יותר נוחים. אז איך זה מתבצע? הנה הסבר.

שילוב מאפיינים ותכונות של עיצוב מודרני וכפרי במטבח

הישראלים אוהבים את התכונות של המטבח הכפרי. עץ מלא, צבעים חמים, חומרי גלם שמזכירים את הטבע, עיטורים עדינים וחלון גדול המשקיף לנוף טבעי נעים לעין. מצד שני, הם גם אוהבים את המרחב הפתוח והמרווח המאפיין את הסגנון המודרני, את הקווים הנקיים ואת החדשנות והאביזרים המתוחכמים. 

לכן שילוב של השניים היא אחת מהמגמות הבולטות כיום בעיצוב מטבחים. מטבחים כפריים מודרניים מעוצבים מצליחים לענות על הדרישה למטבח אסתטי, פרקטי ונעים. למעשה, זהו מטבח כפרי אך פחות עמוס ו"כבד" מהמטבח הכפרי, ועם כל המותרות והחדשנות של מטבח מודרני. והתוצאה מדהימה. מאידך, מטבח מודרני מדויק ובעל קווים נקיים עם נגיעות חמימות של עץ.

הטכנולוגיות של ייצור מטבחים מאפשרות לעשות כיום כמעט הכל. לשלב פרזול במראה כפרי עתיק על חזיתות של ארונות עם טריקה שקטה, או שילוב בין מרחב מרווח ופתוח לאי מרכזי בעיצוב כפרי. האפשרויות הן בלתי מוגבלות.

לסיכום, גם אם נראה שאלו שהמראה הכפרי והמודרני הם סגנונות עיצוב המנוגדים זה לזה, החיבור ביניהם יוצר משהו מופלא וייחודי. יצירת מטבח כזה היא אחת היצירות האהובות והמעניינות  ביותר בקרב הקהל הישראלי. מטבח איכותי בהתאמה אישית לאוהבי השילובים.

עדי ישראלי:
Related Post