X

שופינג IL: עד 68% הנחה באתר וחנויות רשת 'הומ'ס- נטו סטייל'

השחקנית הצומחת בשוק 'ההום סטייל'- הומ'ס מציעה לצרכן הישראלי שורה ארוכה של הטבות ומבצעים אטרקטיביים. בימים בהם הרשתות מתחילות במבצעי חודש נובמבר בהדרגה, כבר בארוע הראשון של החודש ברשת הומ'ס מציעים מבצעים אטרקטיביים במיוחד.

מאז תחילת חודש נובמבר מציעה הרשת מבצעים אטרקטיביים, הבוקר הודיע כי את ארועי שופינג IL יוכל הצרכן הישראל לציין עם מבצעים חמים במיוחד: בסניפי הרשת יהנו היום (שלישי) מהטבה של מוצר שני בשקל אחד בלבד על כל מוצרי נעמן. כמו כן באתר המכירות החדש של הרשת מציעים מגוון מבצעים והנחות של עד 68%!.

 הרשת הוקמה לפני כשמונה חודשים עם פתיחת הסניף הראשון בפארק תעשיות צפת, מייד לאחריו נפתח סניף בבית"ר עלית ובימים אלו החלו בהרצה של סניף הדגל במתחם עיצוב הבית והבילויים החדש- דיסיטי (DSITY) שבמעלה אדומים. כמו כן בחודש האחרון השיקה רשת הומ'ס – נטו סטייל אתר מכירות חדש, נגיש ונוח עם הפנינג הנחות משמעותי ומשלוחים לכל רחבי הארץ. ברשת העתידה לפתוח במקביל לאתר עוד 4 סניפים במהלך השנה הקרובה בכל רחבי הארץ, מתחייבים להציע ללקוחות מחירים אטרקטיביים וזולים במיוחד.

הרוכשים באתר יהנו מ 10% הנחה נוספת על ההנחה המצוינת כאן כהטבת היכרות לרגל השקת האתר. בין שורת המבצעים לחגיגת הקניות הישראלית: חנוכייה בציפוי כסף ב 49.90 (על מחיר זה ניתן להנות מ 10% הנחה נוספת באתר) במקום 100 ₪, 51% הנחה על זוג מחבתות של פוד אפיל שיימכרו ב 34.95 ₪ (לפני 10% הנחה נוספת באתר)ספלים ב58% הנחה, מפזר חום ב 59.90 ₪ בלבד לאחר 34% הנחה , נוטרי נינגה בלנדר ב 30% הנחה יעלה רק 699 ₪ (לפני 10% הנחה נוספים באתר) ועוד.

האתר כאמור מאפשר רכישה און ליין, קלה ונוחה עם מערך משלוחים מהיר לכל רחבי הארץ. מוזמנים להתרשם: https://www.homs.co.il/

עדי ישראלי:
Related Post