X

שאני אנקה? חבילת האירוח המושלמת לפסח

מותג הבית הוסטס מבית חברת אינטרסן המתמחה במוצרי בישול ואפיה, כלים חד פעמיים ואביזרי ניקיון והיגיינה, מציג חבילת אירוח חדשה ומיוחדת לחג הפסח הכוללת את כל הדרוש לאירוח חגיגי של כל בני המשפחה והחברים בערב החג. להשיג באתר היבואן אינטרסן.

חבילת חד פעמי לאירוח מושלם בפסח מבית הוסטס, 104.9 שח במקום 126.7 שח, להשיג באתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il, אפרת אשל

אירוח ארוחת ליל הסדר היא משימה לא פשוטה בלשון המעטה. במקום לכתת רגליים בגדי למצוא ולרכוש את כל כלי האוכל וההגשה הרבים הנדרשים ולאחר הארוחה לבזבז זמן רב על שטיפתם, מציע המותג חבילת אירוח מיוחדת לפסח. זו כוללת את כל הדרוש לאירוח חגיגי ובמחיר מבצע משתלם מיוחד.

המארז כולל סט צלחות לבנות במגוון גדלים העשויות פלסטיק עמיד ואיכותי במיוחד ומעוטרות בעיטורים כסופים חגיגיים מדגם קריסטל. הסט כולל צלחת ענקית, צלחת גדולה, צלחת בינונית וצלחת מרק, 10 יחידות מכל דגם. בנוסף, סט סכו”ם כסוף מהודר הכולל מזלג, סכין, כף וכפית, 20 יחידות מכל פריט. 40 יחידות של כוסות יהלום משובחות ו-40 יחידות כוסות ליקר קריסטל, מארז גדול של 80 מפיות לבנות ומפת שולחן חד פעמית מהודרת בצבע קרם חגיגי.

הכלים בחבילה איכותיים במיוחד וניתן לשטוף אותם כף שיתאימו גם לשימוש רב פעמי. מחיר החבילה כולה: 104.9 שקלים במקום 126.7 שקלים.

הוסטס- להשיג את החבילה בלעדית באתר היבואן אינטרסן www.Intersun.co.il

זהבה הופמן:
Related Post