X

רשת עיצוב הבית HOM'S משיקה את סניף הדגל במתחם העיצוב די-סיטי

כשמונה חודשים לאחר שהחלה לפעול בפארק תעשיות צפת ושבועות ספורים לאחר שהשיקו אתר מכירות און ליין חדשני ומתקדם, רשת עיצוב הבית 'HOM'S' ממשיכה להתרחב ומשיקה את סניף הדגל במתחם העיצוב החדש של ישראל- די-סיטי שבמעלה אדומים עם 3,300 מ"ר של חוויית קנייה אירופאית, עשרות מותגים מובילים ומבוקשים, מגוון אדיר של עשרות אלפי מוצרים שישדרגו לכם את הבית!

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

כשמונה חודשים לאחר שהושקה רשת הומ'ס- הבית לובש סטייל עם התחייבות להעניק ללקוחות את כל המותגים המובילים לבית, הטרנדים העדכניים ובמחירים אטרקטיביים, הרשת ממשיכה להתרחב ובימים אלו משיקה את סניף הדגל במתחם די-סיטי שבמעלה אדומים. תחת קורת גג אחת עם 3,300 מ"ר של מוגים ומוצרים לבית תמצאו את כל הפריטים, האביזרים והשמות המובילים לעיצוב הבית, כל הסטייל שחלמתם להכניס הביתה, במבחר גדול מתמיד ובמחירים קטנים במיוחד.

החנות החדשה מעלה אדומים- , צילום: Hom's נטו סטייל

במהלך השבועות האחרונים השיקה הרשת את אתר המכירות און ליין- https://www.homs.co.il/ עם מבצעים אטרקטיביים במיוחד ובימים אלו הסניף החדש במעלה אדומים נפתח לתקופת הרצה.

"אנו שמחים להנגיש את המבחר, המחירים, השירות וחווית הקנייה שרשת הומס חרטה על דגלה לקהלים נוספים וכעת משיקים סניף נוסף הפעם במתחם העיצוב של ישראל במעלה אדומים. תחת קורת גג אחת תמצאו עולם שלם של עיצוב הבית. השקענו רבות בסניף הדגל במעלה אדומים, אתם מוזמנים להנות ממתחם מפואר, באווירה אירופאית, המציע חיסכון משמעותי לצרכן ציין אורן ספיר ממייסדי הרשת.  רשת הומס היא חלק משיתוף פעולה של אנשי העסקים אורן ואבינועם ספיר בעלי הרשתות 'סופר ספיר', 'הכי זול', 'נטו חיסכון' וכו', והיזם רונן גנון.

לרשת כעת סניפים בצפת, בית"ר עלית, מעלה אדומים והיא נמצאת בשלבי הקמה מתקדמים של עוד 4 סניפים באזורים שונים בארץ.

בחנות הדגל של HOM'S, תפגשו את  מותגים הבולטים לעיצוב הבית: 'נעמן', 'סולתם', 'ארקוסטיל', 'פוד אפיל', 'Homestyle', 'אמגזית', 'המילטון', 'נספרסו', 'ורדינון', 'דלתא', 'ג'וליאני', 'ארט', 'פישר פרייס', 'גורטקס' ועוד. מכלי בית ומטבח, הגשה ואירוח, תבניות, סירים ומערכות אוכל, דרך שפע פריטי דקורציה, תמונות ומראות, עציצים ושעוני קיר, עבור לטקסטיל לבית ממגבות ומצעים עד וילונות ושטיחים, וכלה בריהוט נוי, מערכות ישיבה, ספות יוקרה, ויטרינות, שידות, מחלקת אקססוריז ענקית, מחלקת מוצרי חשמל מגוונת, יודאיקה וחפצי אומנות מרגשים, שלל מתנות מקוריות ואפילו אגף קסום של משחקים, צעצועים ורכבים ממונעים לילדים. 3,300 מ"ר שיהפכו את הבית שלכם למקום היפה, הנעים והמפנק ביותר למשפחה שלכם.

"בחודשים הקרובים נפתח סניפים נוספים של הרשת במטרה להנגיש את החוויה, המוצרים והמחירים לכל אזרחי מדינת ישראל. רשת הומס הינה רשת ישראלית מובילה לעיצוב הבית ותאפשר לכל לקוח קנייה איכותית, מהנה, מגוונת ומשתלמת" ציין אבינועם ספיר.

סניף הדגל של רשת הומ'ס ממוקם בקומה השלישית של מתחם DCITY  החדש- עיר העיצוב והבילוי הגדולה במזרח התיכון, הממוקם בפארק ישראל – מעלה אדומים ומציע כ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית במקום אחד.

המתחם שמשתרע על פני 100,000 מ"ר של רחובות מעוצבים בניחוח של חו"ל, עושה מהפכה בתחום, הן בשל גודלו ויופיו, הן בשל המגוון החנויות שהוא מציע בתחום עיצוב הבית. בנוסף, DCITY כולל גם מתחם יפהפה, הפיאצה -אזור המסעדות הבנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס ובעל תקרת השמים המלאכותית הגדולה במזרח התיכון. המתחם כולל גם בית מלון יוקרתי,  מתחם DWORK למעצבים ואדריכלים, מרכז כנסים, אולם אירועים  ועוד.

זהבה הופמן:
Related Post