X

רשת מקדונלדס פתחה סניף חדש בעופר קניון השרון בנתניה

רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלדס ממשיכה להתרחב בישראל ופתחה סניף חדש בעופר קניון השרון מקבוצת קניוני עופר,  כולל  שירות חדשני:  "עד השולחן".  

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

הסניף החדש  בנתניה משתרע  על שטח  של 100 מ"ר. הוא סניף כשר עם שירות חדש שמציע הבאת ההזמנה עד השולחן על ידי עובדי הסניף. כמו כן הסניף מציע ארוחות ללא גלוטן לצליאקים ולנמענים מגלוטן. הרשת מקצה פס הכנה נפרד בעבור מנה ללא גלוטן, תוך מעקב וביצוע בדיקות שוטפות להימצאות גלוטן במנה, כולל בצ'יפס שמתאים אף הוא לחולי צליאק. הסניף מומקם בקומה השנייה של הקניון,  בצמוד לפוט לוקר.

סניף חדש בקניון עופר השרון צילום טל לוי

לדברי ענת ונגר, מנכ"ל עופר קניון השרון: "הקניון מתחדש בשנה האחרונה עם מותגים מובילים, גם בתחום הקולינארי והמטרה היא להמשיך ולחזק מגמה זו ולפתוח חנויות דגל חווייתיות כחלק מאסטרטגיית הקניון".

מקדונלד'ס היא רשת מסעדות מזון מהיר אמריקאית רב-לאומית, נוסדה ב1940 ואחת מרשתות המזון המהיר הגדולות בעולם. בישראל הסניף הראשון נפתח ב 1993. כיום לרשת מקדונלדס יש בישראל כ- 200 מסעדות, מתוכן כ-70 מסעדות כשרות.

עופר קניון השרון צילום סטודיו פלד

קניון עופר השרון – בתניה, מקבוצת קניוני עופר משתרע על שטח של כ  17,000 מטר רבוע, והוא כולל כ 85 חנויות של מותגים בינלאומיים ומקומיים וכ  675 מקומות חניה ועוד כ- 120 חניות בחניון החיצוני. בין המותגים בקניון: H&M , קסטרו, גולף, פוט לוקר, הודיס, אינטימה, איל מקיאג', לי קופר קידס, מנגו, סטודיו פאשה, אירוקה, בודי שופ, דינמיקה ,בנק יהב, בנק מזרחי, גולברי, גרג, , רולדין, ארומה, דלתא, המשביר לצרכן, קרולינה למקה ועוד.

זהבה הופמן:
Related Post