X

רמב"ם: שתי קטטות היו הערב בבית החולים

בשעות הערב פרצה קטטה רבת משתתפים במחלקה לטיפול נמרץ ברמב"ם .

צוות מחלקת טיפול נמרץ ברמב"ם ביקש ממשפחה שביקרה אצל מטופל מאושפז במחלקה להקפיד שלא יהיו יותר משני מבקרים ליד המיטה. (הנחיה קבועה שידועה למשפחות כדי לשמור על בטיחות ובריאות המטופלים בטיפול נמרץ).

המשפחה לא נענתה להנחיה ומאבטח הוזעק להוציא חלק מהמבקרים. בתגובה בני משפחה תקפו את המאבטח שהזעיק עזרה ועשה שימוש בגז פלפל כדי להרחיק את התוקפים.

מחוץ לטיפול נמרץ התפתחה קטטה – משטרה הוזעקה ולאחר דקות ארוכות השתלטו המאבטחים והשוטרים על האירוע. המשטרה עצרה מספר מעורבים , 6 מאבטחים נזקקו לטיפול בעקבות חבלות וצריבות גז פלפל בעיניים.

. במקביל לאירוע זה התפתחה במחלקת אורטופדיה קטטה בין 2 מבקרים. בחור צעיר התלונן שגבר מבוגר יותר איים עליו בסכין. שוטרים ומאבטחים הוזעקו למקום ותפסו סכין גדולה אצל אחד מהחשודים באירוע

דובר ביה"ח רמב"ם מציין כי מראשית 2018 נרשמו ברמב"ם 44 אירועי אלימות. 29 מהם נגד צוות / מאבטחים….השאר בין מטופלים ומבקרים

ממשטרת ישראל ישראל מחוז חוף נמסר כי היא רואה בחומרה את אירוע האלימות הערב בביה"ח רמב"ם, במהלכו הותקפו מאבטחים העובדים במקום ע"י קבוצת מבקרים ועל כן עצרה את 6 החשודים בתקיפה.

עם מעצרם, הועברו החשודים לחקירה הנמצאת בעיצומה בתחנת חיפה ובהתאם לממצאיה, תפעל המשטרה בנחישות, כאשר בשלב זה ששת החשודים ייכלאו ויישארו הלילה במעצר .

בכוונת המשטרה להביאם מחר בבוקר לבימ"ש השלום חיפה , בבקשה להאריך את מעצרם, בהתאם לצרכי החקירה וכיו'

עדי ישראלי:
Related Post