X

רכישת משרד להשקעה בפארק ההייטק החדש באשדוד

ודאי שמעתם על פארק ההייטק אשדוד שצפוי להיבנות ולהתחיל את פעילותו בתקופה הקרובה. התוכנית להקמת קריית הייטק בעיר אשדוד עלתה על סדר היום עוד לפני מספר שנים, מתוך הבנה כי מדובר בעיר מרכזית עם פוטנציאל תעסוקתי ועסקי גבוה. יחד עם זאת, באותו זמן לא ניתנו האישורים הרלוונטיים והתוכנית לא הפכה למציאות.

לאחרונה, החלום על פארק הייטק באשדוד הפך למציאות ובימים אלו ממש החלו הטרקטורים לעבוד בשטח ותוך פרק זמן לא ארוך – יוקם מרכז עסקים והייטק באשדוד.

היכן אמור להיבנות פארק העסקים וההייטק ?

פארק העסקים החדש באשדוד

כפי שציינו כבר קודם לכן, מדובר על קריית עסקים שתיבנה בעיר אשדוד. מיקום פארק ההייטק החדש באשדוד צפוי להיות באזור הכניסה הדרומית אל העיר, במרחק מינימלי מתחנת הרכבת ומבית החולים החדש שנפתח בעיר (אסותא).

מדובר במיקום אטרקטיבי בעל יתרונות רבים מכיוון שהגישה אל הפארק הינה נוחה וזמינה ותאפשר לאלפי עובדים להגיע מדי יום לעבודתם, מבלי להסתבך בנסיעות ארוכות, לעמוד בפקקים או לבזבז דלק. החשיבה על מיקום פארק ההייטק החדש באשדוד הייתה רבה והוחלט למקמו בכניסה אל העיר ובכך להקל על רבים מן העובדים והלקוחות שלהם שיגיעו אל העיר מדי יום ביומו.

קניית משרד להשקעה בפארק / בקריית ההייטק באשדוד – זה הזמן!

כבר עתה מציע מרכז עסקים והייטק באשדוד למתעניינים מגוון רחב של משרדים ושטחים להשכרה ולקניה. רכישה של משרד להשקעה בפארק ההייטק החדש באשדוד הינה החלטה נבונה מאין כמותה, במיוחד אם היא נעשית בשלבים התחלתיים כמו בימים אלו. כל עוד הפארק אינו בנוי לחלוטין והעבודה בו טרם החלה, המחירים של המשרדים והנכסים השונים בו יהיו אטרקטיביים.

כפי שוודאי ברור לכם, בעת הקמתו של הפארק – עשויים המחירים לקפוץ פי שניים ואולי אף יותר. רכישה "על הנייר" הינה אחת הדרכים להשקיע חכם ולחסוך כסף ואנו ממליצים בחום להתעניין ולברר אודות אפשרויות ההשקעה הקיימות בפארק ההייטק החדש באשדוד.

ישנם משרדים שונים, מבנים שונים, אופציות מגוונות ומתחמים רבים בפארק. למעשה, צפויים להיבנות כעשרים אזורים שונים, כשכל אחד מהם יתמקד בתחום שונה ויאכלס חברות שונות. כבר בימים אלו ניתן לגלות ולספר כי חברות גדולות כמו טלירן, התעשייה האווירית ועוד – רכשו משרדים ומבנים להשקעה בפארק ומתכוונות להתמקם ולעבוד מתוך הקרייה.

מעבר לעובדה כי מדובר במיקום מצוין, מדובר בקריה בעלת פוטנציאל תעסוקתי מדהים שתקדם את העיר ואת תושביה. יפתחו מאות מקומות עבודה חדשים שיוצעו לתושבי אשדוד והסביבה. הגישה אל הפארק נוחה וגם למי שיגיע בתחבורה ציבורית או ברכב פרטי, יוכל למצוא חנייה משום שמדובר בשטח גדול מאוד (מעל ל-100 דונם) אשר יבנה על פי תכנון ממוקד וספציפי. לפרטים נוספים רצוי להתעניין כבר עתה ולבדוק את אפשרויות ההשקעה השונות.

זהבה הופמן:
Related Post