עובד המקבל הזדמנות לעבור עם בני משפחתו לאחת הערים בארה"ב עקב רילוקיישן, מבצע היערכות רוחבית כדי שהתהליך יעבור בהצלחה.
חברת שילוח ישראלית
חברת השילוח שעוסקת רבות בתחום הרילוקיישן, פיתחה עם השנים דפוסי עבודה והתנהלות הן בארץ והן מעבר לים ולכן הנציגים שלה מלווים את המשפחה באופן מקצועי.
לאור המרחק הרב, המגמה היא להעביר את כל הציוד או את מרביתו בדרך הים. השיטה הנוחה ביותר היא לבצע אומדן של נפח הציוד ובהתאם לכך מגיעה לביתה של המשפחה מכולה בגודל המתאים. כל הציוד האישי נארז על ידי עובדי החברה המיומנים לכך. המטרה היא ליצור מעטפת מושלמת לכל פריט כדי שלא יהיו נזקים בדרך. כל התכולה נקשרת היטב בתוך המכולה באמצעות חבלים ונקודות עיגון כדי שלא תהיה כל תזוזה במהלך הנסיעה הארוכה.
טווח הזמן של ההפלגה משתנה בהתאם למיקומו של הנמל הימי, אך סדר הגודל הוא סביב ששה שבועות. התיאום הוא שהספינה תעגון פחות או יותר בימים שבהם המשפחה אמורה לנחות בעיר המגורים החדשה.
שילוח אווירי
מכיוון שהמשפחה ארזה את הציוד כחודשיים לפני ההמראה שלה ליעד, בני המשפחה מעוניינים במקרים רבים לשלוח לפני ההמראה שלהם, כמה קופסאות נוספות למדינה זו. ההובלה האווירית היא הרבה יותר יקרה אך לאור החשיבות של הפריטים מתבצע השילוח בדרך האווירית. זמן ההגעה משתנה בהתאם ללוח הטיסות, אם קיימות טיסות ישירות ליעד זה או לא. סדר הגודל של ההגעה הוא בין כמה ימים בודדים לשבועיים במקסימום.
ביטוח ימי ואווירי
בהתאם לנתוני ההובלה, מפעילה חברת השילוח הישראלית ביטוח ימי וביטוח אווירי לכל אחד מהמשלוחים. רוב המשלוחים מגיעים בשלום, אך קורים גם מקרים חריגים ולכן חשוב להיערך לכל תרחיש ולהפעיל את פוליסות הביטוח.
מסלול העברת הציוד בהובלה ימית מישראל לארה"ב
המכולה נעה על גבי משאית במסלול היבשתי עד הנמל הימי בישראל. כל מכולה עוברת מסלול של בדיקות, שקילה, העברת מסמכים ותשלום. לאור המיומנות של חברת השילוח, המסלול עובר בדרך כלל ללא כל תקלות והמכולה מועמסת על הספינה הספציפית שאמורה להפליג לארה"ב.
מסלול העברת הציוד בהובלה אווירית מישראל לארה"ב
הארגזים מועברים למסוף המטענים בשדה התעופה תוך תיאום מלא, על איזו טיסה יעלו אותם, מהם מועדי ההמראה והנחיתה. חברת השילוח מטפלת גם כאן בכל מה שכרוך להעברת המסמכים, ביצוע התשלומים והפעלת הביטוח האווירי.
טיפול במשלוחים המגיעים לארה"ב
הטיפול בשחרור המכולה מהנמל הימי והארגזים מנמל התעופה בארה"ב מתבצעים על ידי חברת שילוח אמריקאית שעובדת בשיתוף פעולה עם החברה הישראלית. בהתאם להנחיות ולמידע על המשלוחים הללו, הנציגים האמריקאים מטפלים בכל מה שקשור לשחרור המשלוחים הללו מהמכס והעברתם לביתה הזמני של המשפחה.
חברת השילוח הישראלית מיידעת אותם במלוא הפרטים ומבצעת בקרה לאורכו של כל התהליך שהכול מתבצע כיאות. המשלוחים מועברים לבית המשפחה, העובדים פורקים את המכולה ומכניסים את התכולה הביתה, לנוחות מרבית של המשפחה שהגיע לכמה שנות רילוקיישן בארה"ב.
אם אתם מתכוונים לעשות רילוקיישן לארה"ב, תעשו את זה עם חברה מקצועית שעשתה את זה כבר אלפי פעמים,