X
    Categories: צרכנות

ריו מארה משיק: חידושי טונה מאיטליה

ריו מארה,  מותג הטונה מספר 1 באיטליה, משיק  חידושים  בטונה האהובה על אניני הטעם, מאיטליה.

הטונה של ריו מארה עשויה מנתחים איכותיים במיוחד. מדובר בנתחי טונה בהירה פרמיום מסוג skipjack tuna שנבחרו בקפידה. נתחי הטונה עוברים תהליך ניקוי כפול להסרת כל עודפי השומן והחלקים הלא ראויים, מאוחסנים בתוך שמן איכותי ונארזים בתהליך מוקפד השומר על איכות המוצרים.

טונה עם אורז וירקות – טעם נוסף המצטרף לסדרת סלטי טונה אינסלטיסימה (ירקות גינה, מקסיקני וקוסקוס). טונה מעולה עם אורז, שעועית שחורה, גזר ופלפלים בטעם פיקנטי. כמו שאר סלטים מהסדרה- נוח לנשיאה לכל מקום, טיולים, נסיעות וכו'. מחיר מוערך לצרכן:  160 גר' – 16.90 ₪

צילומים: יח"צ ריו מארה

טונה בשמן זית עם לימון ופלפל – הטונה מגיעה במארז של שלישייה,  באריזה קטנה, נוחה ואידיאלית לצריכה אישית. מצוין עבור סלטים וסנדוויצ'ים. מחיר מוערך לצרכן לשלשות של 80 גר' – 26.90 ₪.

מארז זוגי– טונה בשמן זית במארז זוגי חדש. מחיר מוערך לצרכן: ריו מרה 160 גר' – 16.90 ₪.

טונה של ריו מרה משדרגת כל כריך,  ואף ניתן לשלב אותה בפסטות וסלטים, אך היא גם טעימה במיוחד בפני עצמה כארוחה קלה או כנשנוש בין הארוחות או ליום עבודה.

ריו מארה הינו מותג פרימיום איכותי ובינלאומי. מפעל ריו מרה הוא הגדול ביותר באירופה ברמת איכות יוצאת דופן ובמגוון חדשנויות נרחבים.

מותג Rio Mare   האיטלקי מקפיד לשמור על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, החל מבחירת אזור הדיג וכלה באריזתו. דגי הטונה האיכותיים מגיעים ממימי האוקיינוס, תוך הקפדה על אזור דיג מורשה והקפדה על איכות סביבה וקיימות

כשרות: אגדות ישראל להשיג בכל רשתות המזון

זהבה הופמן:
Related Post