X

רות ברזני הקוסמטיקאית המובילה – מייצרת מהפכה בתחום שיקום העור

תהליך ההזדקנות הוא בלתי נמנע, אך עם התפתחות הקדמה והטכנולוגיה ניתן להאט משמעותית את קצב הזדקנות העור. בשיחה מעניינת עם רות ברזני, קוסמטיקאית פרא רפואית P.M.E בכירה ומאבחנת רב מערכתית D.M.D, אנו נחשפים לטיפולים החדשניים ביותר אשר יכולים לשקם את מרקם העור, ומקבלים הצצה אל סודות הטיפוח בזכותם ניתן לראות הצלחות מסחררות. 

מי את רות סיקרט?
רות סיקרט בקלינקה צילום יח"צ

רות ברזני מייסדת הקליניקה "רות סיקרט" ונחשבת לקוסמטיקאית מובילה בישראל בתחום שיקום עור הפנים. לדבריה היא מקדישה את חייה כדי לגרום לנשים ולגברים להרגיש טוב עם עצמם. יש לה תשוקה אמיתית למקצוע, אותה ניתן לזהות באופן מיידי. היא נעימה, מלאת אנרגיות ובעלת ידע עצום וניסיון עתיר שנים בתחום הקוסמטיקה הרפואית. "מה שמספק אותי במקצוע זה לראות תוצאות. לראות את המבט הנרגש של נערה מתבגרת חסרת ביטחון, שפופה ומבוישת יוצאת זוהרת וקורנת בסוף טיפול אצלי, זה מבחינתי שווה הכול", שיתפה ברזני. 

היא דייקנית ופרפקציוניסטית והיא עובדת בסבלנות יוצאת דופן עם לקוחותיה מתוך שאיפה לזהות באופן מדויק את הצרכים הספציפיים שלהן, וכמובן על מנת לגרום להן להרגיש בנוח. היא בונה למטופלות שלה תכנית מותאמת אישית לשיקום העור. "את התוצאות אפשר לראות באופן ממש מיידי. כבר אחרי הטיפול הראשון ניתן לראות איך עור הפנים ממש מתעורר לחיים", הוסיפה. 

הקוסמטיקאית המבוקשת בארץ, הגיעה לתחום ממש במקרה

הכול התחיל ממש במקרה. לפני כ-25 שנים, עבדה כתמחירנית. ברזני סבלה בעצמה מכתמי עור וחטטים ובעקבות כתבה שקראה בעיתון היא מצאה את עצמה נסחפת אל מעמקי עולם הטיפוח וגילתה עד כמה הנושא מרתק אותה. לדבריי ברזני, "בלתי אפשרי לשקם את עור הפנים מבלי להבין דברים לעומקם. אנשים לא מבינים כמה ידע יש לצבור על מנת להצליח באמת להאט את קצב ההזדקנות של העור". 

היא החלה ללמוד אנטומיה, פיזיקה ופיתוח מוצרים קוסמטיים מותאמים אישית, המשיכה לימודיה כתלמידתה הראשונה של חוה זינבוים, מי ששינתה את פני הקוסמטיקה בישראל והשתלמה אצל מיטב הרופאים הפלסטיקאים בארץ. היא יודעת לעשות אבחון מעמיק של בעיות רפואיות המתבטאות בעור והיום היא נחשבת לאוטוריטה עבור קוסמטיקאיות רבות אחרות. 

מה קורה לעור שלנו עם השנים?

ככל שאנו מתבגרות, עור הפנים שלנו הופך דק ופחות אלסטי; חריצים עדינים מתחילים להופיע וגוון העור שלנו מאבד אחידות. סיבי הקולגן  שנותן  לעור שלנו את המבנה שלו מתחילים להתפרק, ורקמות השומן שעוזרות לשמור על העור נפח ועובי מצטמצמות. העור הופך ממש "תקוע", חסר תנועה. סביב גיל 25 ניתן כבר לראות קמטוטים קטנים ועדינים סביב העיניים, הגבות ובצידי הפה. 

קמטים אלו כמובן הולכים ומעמיקים לאורך השנים. לקמטים נוספים כתמי שמש שמתחילים להופיע סביב גיל 40 ובנקודה זו, נשים רבות מוצאות את עצמן מתוסכלות ומבוהלות מהשינוי. לדברי ברזני, "כשם שאנו נדרשות להשקות את הצמח כדי שהוא ימשיך לפרוח, נדרש טיפוח מתמיד בעור הפנים על מנת לתחזק את החיוניות שבו". 

איזה טיפול את מציעה ללקוחות שלך?

ביקור בקליניקה של "רות סיקרט" ישאיר אתכן פעורות פה. קשה להאמין שביקור אצל קוסמטיקאית יעורר כל כך הרבה רגשות נעימים. הקליניקה נראית כמו ממלכה, וברזני, מאירה את החדר בהומור. את התשוקה של ברזני לתחום הקוסמטיקה ניתן להרגיש כבר בתחילת המפגש. כל טיפול בקליניקה מתחיל באבחון ובתשאול קליני על מנת להבין לעומק את מצבה של המטופלת ואת הגורמים שעשויים להעיד על בעיות עור. התשאול כולל גם למידה על שגרת הטיפוח של המטופלת והבנה של רצונותיה וסיבת פנייתה לטיפול. 

ברזני משתמשת בטכנולוגיות מגוונות ובטכניקות טיפול אותן פיתחה. שילוב זה מאפשר בעצם, לראות שיפור מיידי במצב עור הפנים של האישה. אחד מסודות המקצוע שלה, אשר עושים פלאים לעור הפנים אשר יצרו מהפכה של ממש הם הפדים בהם היא משתמשת. זאת כיוון שהם מצליחים ליצור שינוי בעור בכמה מישורים: הם מנקים את העור ביסודיות; מכווצים נקבוביות; מאזנים עור שמן; מייבשים פצעים; מבהירים את העור ועושים עור זוהר בין רגע.

בנוסף, היא משתמשת בגלי רדיו RF, באמצעותן מוחדר לעור הפנים קולגן טהור המטפיחאת העור ומחמם את רקמת העור לטמפרטורה גבוהה. כמו כן, היא עושה טיפולי מזותרפיה מבוקרת, אשר נועדה להחליק קמטים באופן מהיר באמצעות מחטים דקות וטיפולי פיגמנטציה לטיפול בכתמי שמש. יתר על כן, ברזני נחשבת למומחית בעבודה עם אקנה והיא משתמשת בטכניקות של פילניגים ייחודיים. עוד היא עושה טיפולי הסרת שיער ונגעי עור וכן, היא בין הקוסמטיקאיות היחידות בארץ שמשתמשת באור ביופטרון המרפא פצעים, מחדיר חמצן, מרפא כאבי פרקים ופצעים מטפל בקמטים ובפיגמנטציה.

בתום כל טיפול, נותנת ברזני הסבר מפורט על המשך טיפול  בבית כולל שימוש במוצרים, את מוצרי שיקום העור באופן מותאם לכל מטופלת. במהלך הטיפול, עונה ברזני על שאלות באופן יסודי ומעמיק ומוודאת שכל התהליך מובן לעומקו גם על ידי המטופלת.

"כשמטופלת מסיימת טיפול, היא מופתעת ממהירות תגובת העור והשיפור המיידי"

שיפור ממש מיידי ניתן לראות מיד אחרי טיפול ראשון. עם זאת, על מנת להגיע להצלחה ארוכת טווח יש צורך בטיפול מתמשך. "אני עוסקת בתהליך של שיקום והצערה של עור הפנים, שהוא הרי תהליך מורכב מאוד שמצריך עבודה אינטנסיבית. בלתי אפשרי לגרום לשינוי שיחזיק לאורך זמן באמצעות טיפול חד פעמי. הרי, מדובר בתהליכים שעובדים על הגנטיקה שלנו", שיתפה ברזני. "ניתן בהחלט לראות שיפור במרקם העור, באחידותו ובזוהר שהוא מפיץ מיד אחרי טיפול ראשון", הוסיפה ברזני. נשים שמגיעות אליה מתרגלות להיראות טוב. ולכן הן ממשיכות לחזור. הן רואות תוצאות, ממשיות מטיפול לטיפול ולומדות לא להתפשר. 

האם הביטחון העצמי של הלקוחות שלך נפגע כתוצאה משינויים בעור הפנים?

לדברי ברזני, נשים רבות ואף גברים מגיעים מתמודדים עם דימוי עצמי ירוד כתוצאה ממצב עור הפנים שלהם. "הפנים הם כרטיס הביקור של כל אדם", אומרת ברזני, לכן מובן כי כאשר עור הפנים נפול, חסר ברק וניכרים בו נזקי השנים התחושה היא קשה. 

"בלתי אפשרי להסתיר את הפנים, גם אם ממש רוצים. מגיעות אליי נערות מתבגרות המעמיסות על עור הפנים שלהן שכבות רבות של מייק-אפ ותכשירים נוספים ועם זאת, ניכר כי מצבן אינו טוב", שיתפה ברזני. "הסיפוק שלי מגיע כשאני רואה אותן יוצאות מהקליניקה שלי זוהרות וקורנות. פתאום הן הולכות זקוף יותר, גאות בעצמן". 

לקוחות ממליצות
 "רות היא הקוסמטיקאית שלי מזה כ-20 שנה. אני נהנית להגיע לטפולים אצלה כל פעם מחדש .האווירה, השלווה, הניקיון, אבל מעל לכל זה המקצועיות. רות מבינה לעומק מה כל מוצר עושה, מאבחנת כל אחת ביסודיות ומטפלת בהרבה מסירות, אחריות ואהבה. החומרים שהיא משתמשת משובחים ומגוונים. ההרגשה היא שאני בידיים טובות ומפנקות", שיתפה ד"ר אדריאנה כץ.
מור יצהרי, לקוחה מרוצה נוספת משתפת: "הגעתי לרות אחרי אין ספור ניסיונות לטפל באקנה וקיבלתי אבחון מדויק על מצב העור שלי. היא הייתה לי מלאך בדמות אדם! היום לאחר מספר טיפולים בקליניקה ותכשירים בבית מיגרנו את האקנה לחלוטין. תודה לך רות על ההקשבה, ההכלה והסבלנות".  

כפי שבוודאי כבר הבנתן, רות ברזני היא אדם מיוחד. בלתי אפשרי לשכפל את המקצועיות שלה והידע הרב שהיא מחזיקה, כמו גם את היכולת שלה לגרום לכל אחת להרגיש יפה- ובאמת לזהור. תבחרו לעשות לעצמכן טוב ותאמו עימה טיפול עוד היום. כי שינוי אמיתי מתחיל ברגע זה. 

טלפון ליצירת קשר: 050-5557577 תוכלו לקבל מידע נוסף באמצעות  אתר האינטרנט של רות סיקרט, או באמצעות עמוד האינסטגרם שלה.

עדי ישראלי:
Related Post