X

ראש העיר כרמיאל קיבל בהתרגשות את הספר "פתקים של תקווה"

משה קונינסקי , ראש הער כרמיאל העמיד בראש סדר העדיפויות העירוני , המתכתב עם חזונו את נושא החינוך. בלשכתו השבוע , שמח קונינסקי לארח את המחנך, הסופר והפובליציסט עמנואל בן סבו , אשר העניק לקונינסקי את ספרו החדש ' פתקים של תקווה' המכנס בתוכו שלושים שנות חינוך פורמאלי ובלתי פורמאלי." בתוך המאבק בקורונה, חיזוק החוסן הכלכלי עירוני , התמודדויות שגרתיות שמחתי לרגעים של נחת מקריאה ראשונה בספר המיוחד" אומר קונינסקי.  

משה קונינסקי והספר 'פתקים של תקווה'
צילום: ד"ר רינה בן סבו

בין המעקב השעתי כמעט על תהליכי מגפת הקורונה המתרחשים בעיר כרמיאל , לבין תיאום ונכנה לקראת מפגש חשוב לכלכלה והרווחה העירונית אירח ראש העיר כרמיאל , משה קונינסקי, בלשכתו את המחנך, הסופר והפובליציסט , עמנואל בן סבו , לרגל צאת ספרו הייחודי 'פתקים של תקווה' , הכונס את עשרים ותשע שנות חינוך לספר מרתק המשלב בין טיפול וחינוך. .

" בתוך המאבק בקורונה, חיזוק החוסן הכלכלי עירוני , התמודדויות שגרתיות, אירוח שרים ,  שמחתי לרגעים של נחת מקריאה ראשונה בספר המיוחד, אומר קונינסקי ומוסיף, החינוך בכרמיאל נמצא בראש סדר העדיפויות שלי באופן משעי ומתכתב עם החזון שהצבתי למען כרמיאל ותושביה. החינוך על פי חזוני הוא המפתח להצלחה בכל , מפתח לשינוי ולהתפתחות, להישגיות ומצוינות , לכן מאוד שמחתי על ההזדמנות לפגישה עם עמנואל בן סבו ,להתרשם ממקור ראשון מבעל פרספקטיבה חינוכית , אשר רואה בחינוך את חזות הכל. מצאתי בספר פנינים ומרגליות ובעיקר תובנות ממי שהיה שם."

את הספר 'פתקים של תקווה' בחר עמנואל בן סבו לפתוח בשורות הבאות:   "האבנים הכבדות אינן  מתפוררות מעצמן, יש מי שיניף עליהם פטיש רב עוצמה, יש מי שיבכר לוותר על התפוררותן, יש מי שיכסה אותן בצלופן בוהק, יש מי שיפוצצן במקדח רועש, מפזר רסיסיהן לכל עבר, ויש מי שיפזר עליהן מים חיים, מים של אהבה, מים של תקווה וימתין בסבלנות להפיכתן לאבנים רכות.

על אלפי האבנים הכבדות שפגשתי בימי חיי בחרתי להרעיף מים מרככים, מים שיוצרים מציאות אחרת, מים של שינוי אמיתי, מחוללים חווית בריאה חדשה, מעצבת, אבן הריחיים הייתה לאבן התקווה, אבן שיש לה הופכין."

עדי ישראלי:
Related Post