X

ראש העיר חיפה על שרת החינוך:" יש לנו שותפה לקידום החינוך בעיר"

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, נפגשה אחר הצהריים עם שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, בלשכת השרה. בפגישה נכחו גם מנהל מחוז חיפה במשרד החינוך, ד"ר סער הראל, וחברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך, סיגל ציוני.

השרה קיבלה סקירה מקיפה על תוכנית האב לחינוך שמקדמת ראש העיר מאז כניסתה לתפקיד וגם על פרוייקטים פדגוגיים ייחודיים ויצירתיים שנולדו בחיפה ובהם: "קירות בית הספר אינם גבולותיו" ו "חופשישי – שישי חווייתי".

צילום: דוברות עיריית חיפה

ראש העיר הודתה לשרה על שסייעה בהשלמת המימון לשיפוץ בית הספר חוגים בסך 17 מיליון שקלים, כספי משרד החינוך. כמו כן, סוכם בין השתיים לשפץ ולקדם בתי ספר נוספים ובהם: נירים, הדו לשוני ואל-חיוואר. ראש העיר הזמינה את שרת החינוך לביקור גומלין מקצועי בחיפה, שיתואם בקרוב.

ראש העיר, קליש רותם:" אני מודה לשרה שאשא ביטון על הפגישה העניינית והמקצועית שקיימנו ושתכליתה קידום החינוך בחיפה. שמחתי לגלות שהשרה בקיאה בכל הנעשה בעיר והתרשמתי שהיא נחושה להמשיך ולסייע לנו בנושא בשותפות מלאה."

סיגל ציוני:" מברכת על הפגישה ומודה על השותפות עם משרד החינוך והמחוז . שמחנו להביא בפני השרה את התפיסה והחזון של המרחב החינוכי קהילתי בחיפה והאתגרים ליצירת רלוונטיות בחינוך וטיפול בפרט באמצעות פרוייקטים ייחודיים פורצי דרך תוך איגום משאבים וגיוס שותפויות"

דן ליאורי:
Related Post