X

קרית ים: תלמידים בשת"פ עם משרד החוץ עסקו ב"דיפלומטיה"

בשיתוף פעולה ייחודי בין תלמידי בית הספר "אלמוגים" קריית ים ומשרד החוץ ובמסגרת התוכנית ״שגרירי אלמוגים מגלים עולמות" ערכו השבוע תלמידי שכבה ו' של בית הספר מפגש מכוון עם שגרירים ונציגי שגרירויות של ישראל ברחבי העולם.

המפגש התקיים באמצעות אפליקציית הזום ולקחו בו חלק בין השאר נגה כספי, סגנית השגריר בקפריסין,  אייל דוד, סגן השגריר בקניה  נעה חכים, היועצת המדינית בהודו, מנהלת בית הספר ליאורה אביב וצוות ההוראה. בשיחה סיפרו הדיפלומטיים על עבודתם כשגרירים של מדינת ישראל ברחבי העולם ושיתפו אותם בחוויותיהם מהשליחות.

הנציגים הדיפלומטיים התייחסו באופן מיוחד למשבר הקורונה העולמי שפקד גם את המדינות שבהן הם מוצבים. תלמידי אלמוגים גילו התעניינות רבה והציגו בפני הדיפלומטיים שאלות מגוונות במטרה להבין כיצד התמודדו בארצות היעד שלהם עם המגפה.  התלמידים גם ביקשו להבין מהו תפקידו של השגריר מה משמעותו ומה חשיבותו.

את המפגש ניהלו התלמידים בעברית ובאנגלית ובין השאר הם ביקשו לברר כיצד יוכלו להשתלב בעצמם בעתיד במקצוע הדיפלומטיה. המפגש זכה להדים גם בקרב הקהילה הדיפלומטית של ישראל ברחבי העולם והנציגים שלקחו בו חלק הפיצו מאוחר יותר ברשתות החברתיות של המשרד את חוויותיהם והתרשמותם העמוקה מתלמידי בית ספר אלמוגים.

את המפגש חתמו כל המשתתפים בשירת התקווה משותפת מכל רחבי העולם.

זהבה הופמן:
Related Post