X

קרית ים: ראש העיר אבן צור הפך למורה

ראש העיר קרית ים בשיעור מתמטיקה

כחלק ממדיניותו של ראש עיריית קריית ים, דוד אבן צור, לעידוד המצוינות במיוחד בתחומי המדעים, המתמטיקה והפיזיקה הוא העביר השבוע  שיעור מתמטיקה לכל ילדי שכבת  כיתה ה' בבית הספר אלמוגים. ראש העיר הקדיש את השיעור לנושא   השברים והצליח לרתק את כל ילדי השכבה בדרך העברת הנושא.

הוא הופתע לגלות את מידת בקיאותם של הילדים בנושא ואת יכולתם להתמודד עם תרגילים מורכבים שאותם הציג להם וביקש מהם לפתור על הלוח.

תחום השברים נחשב במערכת החינוך לאחד הנושאים המורכבים איתם מתמודדים המורים והתלמידים וראש העיר חלק לתלמידים ולצוות המורים מחמאות על מידת שליטתם בחומר והבנתו.

ראש העיר הציג בפני הילדים תרגיל שהופיע לפני שנה בבחינת המיצב הארצית ואשר רק רבע מהמשתתפים בה הצליחו לפתור והופתע כאשר תלמידיו פתרו את התרגיל המאתגר בצורה מדויקת ללא כל בעיה.

בתום השיעור ביקשו התלמידים הצעירים לשאול את ראש העיר שאלות שונות בנושא העיר והתוכניות שהוא מכין להם לשנים הקרובות. ראש העיר הופתע מכך שרבים מהם התעניינו דווקא בנושאי נדל"ן עירוני. "סימן שלקחתם את מקצוע המתמטיקה ברצינות ואתם יודעים לא רק שברים אלא איך עושים תכנון כלכלי מוצלח לעתיד" אמר אבן צור לתלמידיו בתום השיעור.

צילום: דוברות עיריית קרית ים

זהבה הופמן:
Related Post