X

קרית ים: קייטנה מיוחדת לילדים אוטיסטים

גם השנה מתקיימת בבית הספר צליל ים, לילדים אוטיסטים, בקריית ים   קייטנה מיוחדת המיועדת לילדים על הרצף האוטיסטי אותה מובילים תלמידי בית הספר התיכון רבין.

היוזמה המרגשת החלה בשנה שעברה כאשר התלמידה, רונה נוחם   יזמה את הקייטנה  כחלק מפרויקט גלים שאותו היא הובילה ומיועד ליצירת גלים של תודעה בנושאים חברתיים שונים.

לאחר ההצלחה יוצאת הדופן שרשמה היוזמה ולאחר שרונה עצמה יצאה לשנת שירות החליטו חבריה בתיכון רבין  כשבראשם התלמידה דיאנה להמשיך את היוזמה ביחד עם חבריה ללימודים.

קייטנה. צילום באדיבות דוברות עיריית קרית ים

 וכך בעזרת עשרות מתלמידי השכבה, בהם אגב גם מיקה, אחותה הצעירה של רונה,   אשר התנדבו לשמש כמדריכים בקייטנה וביחד עם הצוות החינוכי בבית הספר צליל ים, הם מפעילים גם השנה את הקייטנה המיועדת לתת מענה ל70  תלמידי בית הספר אשר אינם יוצאים לחופש הגדול וזקוקים אף הם לפעילות קיץ מעבר למערכת הלימודים הרגילה.

הקייטנה זכתה לברכתו של ראש העיר, דוד אבן צור, אשר אמר השבוע כי יוזמות מסוג זה הן ההוכחה לאיכותו של הנוער בעיר ואשר בזכותו בין השאר זכתה קריית ים בפרס החינוך של מדינת ישראל.

כידוע בית הספר לילדים אוטיסטים הפועל בקריית ים הוא בית ספר אזורי אשר בהקמתו השקיעו העירייה ומשרד החינוך כשמונה מיליון שקלים והוא נחשב כיום לבית ספר חדיש ומוביל אשר תוכנן במיוחד עבור צרכיהם של תלמידים אוטיסטים.  

עדי ישראלי:
Related Post