X

קרית ים: ירידה משמעותית בהיקף הפעילות העבריינית בשנת 2019

נתונים מרשימים ביותר של  ירידה משמעותית בכל תחומי הפשיעה בקריית ים, הוצגו בסוף השבוע בפני ראש עיריית קריית ים דוד אבן צור וצמרת העיריה בידי מפקדי תחנת משטרת זבולון בפיקודו של נצ"מ קובי קרני וסגנו סנ"צ זוהר מסלוואי אשר ביקרו בעירייה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

בסקירת נתוני שנת 2019 ו היעדים המרכזיים לשנת 2020 בנושא השיטור העירוני בקריית ים  הציגו מפקדי תחנת זבולון לראש העיר בין היתר ירידה דרסטית של 56% בגניבת כלי רכב, ירידה של 43% בהתפרצות לעסקים ומחסנים וירידה של -39% בהיקף הסחר בסמים בעיר.

מפקדי תחנת זבולון במפגש עם בכירי העירייה

 רפ"ק יהונתן הלוי, מפקד משרד תנועה בתחנה, ציין כי חל שיפור גדול בהפחתת תאונות הדרכים בכבישי הקרייה, ובמיוחד במספר תאונות הדרכים הקשות, כאשר בשנת 2019 נרשמו    בעיר 3 תאונות דרכים קשות בלבד  לעומת 14 תאונות  בשנת 2018
ראש העיר שיבח את עבודת השיטור העירוני, בפיקודו של רפ"ק השיטור העירוני רמי מזרחי והמש"ק קהילתי מיכה אטיאס, אשר אף נבחר באחרונה לשוטר מצטיין של תחנת זבולון כשלצדו עם פקח העירייה   סופייסקי מיחידת הפיקוח העירונית.

נצ"מ קרני ציין כי שיתוף הפעולה ההדוק עם הרשות המקומית, בייחוד עם הפיקוח העירוני ברשותו של רימון תומא ועם כלל אגפי העירייה, הינו המפתח להצלחה שנרשמת בשנים האחרונות.

הצוותים סיכמו במטרות עיקריות לשנת 2020, הכוללות דגש מיוחד על חוף הים, התאמה ואפיון פעילות עונתי, המשך המאבק בתאונות הדרכים ועוד, למען שיפור ושמירה על איכות חייהם וביטחונם האישי של תושבי קריית ים ומבקריה.

דן ליאורי:
Related Post