X

קרית ים: יוצאים לדרך שלושה פרויקטים ציבוריים

לאחר השלמת הליכי המכרז יוצאים לדרך בימים אלה שלושה פרויקטים מרכזיים בקריית ים.

במכרז להקמת בניין העירייה החדש זכתה חברת א. אדרת אשר תחל בעבודות בשטח בתוך מספר שבועות. בניין העירייה החדש ישתרע על פני כ – 4.5 אלף מ"ר, כולל חניון תת קרקעי וההשקעה בהקמתו מוערכת בכ-40 מיליון שקל.

הדמיית בניין העירייה החדש בקרית ים

הבניין החדש ייבנה במסגרת הסכם שחתמה העירייה  מול  רשות מקרקעי ישראל, לפיו תממן הרשות את רוב העלות, כשבתמורה, העירייה תפנה את שטח הבניין הקיים, סמוך למרכז ניצן, ובמקומו ייבנו שני מגדלים בני 25 קומות, בהן 7 קומות מסחריות.

חלק מהקומות יוקצו לעיריית קריית ים, שתקבל עבורן דמי שכירות וגם ארנונה. בניין העירייה החדש יהיה  בן 4 קומות והוא  עומד לקום בהמשך לאשכול הפיס, בפינת הרחובות משה שרת וספיר, מול מרכז הקליטה.  הבניין החדש עתיד לאכלס את כל מחלקות העירייה, המפוזרות היום מפוזרות במספר מבנים ברחבי העיר.

אודיטוריום רבין- הדמייה

לא ארחק משם עומדות להתחיל בקרוב העבודות להקמתו של הקונסרבטוריון החדש אשר ישמש את חניכי הקונסרבטוריון העירוני. המבנה אשר תוכנן על ידי האדריכל אילן פבקו יוקם בפינת הרחובות צה"ל וספיר והוא עתיד להיות מרכז לאומנויות הבמה אשר ישמש גם להקות מחול וכן ארכיון עירוני.

לצד על אלה עתידות להתחיל בקרוב גם העבודות להקמתו של אודיטוריום חדש ובו יותר מ- 500  מקומות ישיבה בתוך שטח בית הספר רבין. המבנה תוכנן בידי האדריכל  נתן פייביש ויהיו בו גם כיתות לימוד. הוא יוקם מכספי תרומה של נדבן אמריקני באמצעות אורט העולמי וישמש גם את אירועי בית הספר וגם אירועים עירוניים שונים.   

המכרז להקמת המבנה נמצא בעיצומו והערכה היא כי העבודות במקום ייחלו כבר בחודשים הקרובים.

בצילום כותרת: היכל אומנויות הבמה שיוקם בקרית ים

עדי ישראלי:
Related Post