X

קרית ים: טייק אווי שלום כתה א'

ביוזמה ייחודית ומקורית של מורות כיתה א' בבית ספר "עלומים" בקריית ים מגיעות המורות במהלך השבוע האחרון   לביתו של כל אחד מהתלמידים כדי לעשות לו הכנה אישית  לקראת היום המרגש.

שלוש המורות הילה טולדנו, דניאל זלצר ומעיין   הגיעו למסקנה כי לאור משבר הקורונה שאיתו כולנו מתמודדים השנה, יש להקדיש תשומת לב מיוחדת לתלמידי כתה א' אשר יגיעו בשבוע הבא לראשונה לבית הספר.

מסיבה זו הן החליטו לשבור את המסגרת ולהגיע באופן אישי לכל אחד מהתלמידים להכיר אותו, את משפחתו ואת הסביבה ממנה הוא מגיע. לדבריהן בדרך זו הן יוצרות קשר טוב יותר עם התלמיד והוריו ובעיקר מונעות חסמים ומשברים שונים איתם מתמודדים הילדים במיוחד בתקופה זו.

שלום כיתה א' בבית התלמידים בקרית ים

המורות מביאות איתן לתלמידים שבדרך ערכה אישית הכוללת חוברת מוכנות לכיתה א' ומתנה אישית ואילו להורים הן מביאות עלון מידע מיוחד שהפיקו לקראת המעבר מהגן לכיתה א'. בכל המפגשים שהתקיימו עד כה התקבלו המורות   בהתרגשות גדולה מצד הילדים וההורים ואף קיבלו מידיהן ציורים וברכות.

הורי הילדים שיבחו את היוזמה ואמרו כי הם שמחים   מאוד להכיר את המחנכת עוד לפני תחילת השנה, במיוחד לאור העובדה שהשנה לא ניתן היה לערוך פגישות היכרות מקדימות  בין כותלי בית הספר בשל מגבלות הקורונה.

רבים מההורים שיתפו את המחנכות בחששותיהם ובמיוחד החשש לקראת היום הראשון בבית הספר. הם ציינו כי הם מאמינים כי המפגש הביתי שיזמו המורות עשוי להבטיח בהחלט לילדים נחיתה רכה ונעימה במסגרת החדשה והבלתי מוכרת.

זהבה הופמן:
Related Post