X

"קראון איריס": הפלגה של 11 לילות הכל כלול וביקור ב-6 יעדי תיירות

אחרי הניקיונות לפסח, האירוח בליל הסדר וחופשת חול המועד עם כל המשפחה, מגיע הזמן לצאת לחופשה אמיתית, הכוללת שייט באוניית פאר היחידה עם כשרות מלאה, אווירה ישראלית ובינלאומית. הפלגה היוצאת מנמל חיפה ושבה אליה אחרי 11 לילות מקסימים ומלאי חוויות בים התיכון.

אונית הפאר "קראון איריס" של החברה הישראלית "מנו ספנות," תצא מנמל חיפה ב16- באפריל לאיי יוון וקרואטיה ותעגון בשישה יעדי תיירות מפורסמים, כולל שהייה של שבת מלאה, משישי עד מוצאי שבת בעיר דוברובניק שבקרואטיה. כל זאת במחיר אטרקטיבי שלפחות מ100- אירו ליום.

האוניה תעגון בנמלים: רודוס– המכונה "אי השמש" ובו בית כנסת יהודי עתיק, ארגוסטולי העיר המרכזית באי קפולוניה, באי קורפו המאכלס את בתי עשירי אירופה , דוברובניק- בקרואטיה המכונה "פנינת הים האדריאטי" (כולל עגינת שבת מלאה(. בעיר הנמל ספליט הידועה בעיר העתיקה שלה וארמון דיוקלטיאנוס ולבסוף עגינה בהרקליון עיר הבירה של כרתים, עיר עם מקומות בילוי, קניות, לצד סיורים בעתיקות ועוד.

בכל אחד מהנמלים, ניתנת לנוסעים אפשרות לרכוש סיורי חוף בלווית מדריכים דוברי עברית מנוסים של חברת "מנו ספנות" המשלבים בכל סיור את ה"פינה היהודית" של המקום. השייט באונית הפאר מתאים לכל הגילאים ומהווה חוויה ייחודית שמשאירה "טעם של עוד" ואכן רבים מהמפליגים חוזרים מדי עונה להפלגות נוספות של 2/3/4/5/7/11 לילות ליעדים תיירותיים ביוון, קפריסין, טורקיה ואיטליה.

ב"קראון איריס" 11 קומות, כ2,000- נוסעים בחדרים מסוגים שונים, כולל חדרים עם מרפסות וסוויטות. 650 אנשי צוות המשרתים את הנוסעים באדיבות רבה באחת מ- 3 מסעדות, המגישות 3 ארוחות ביום, מופעים ישראלים ובינלאומיים, 2 בריכות שחייה, 2 ג'קוזי, מגלשת מים, מגרש כדורסל, חנויות דיוטי פרי, קזינו ועוד

" מנו ספנות" כחברה בבעלות ישראלית, מקפידה על צביון יהודי וישראלי באוניה ומעמידה לשירות הנופשים בית כנסת שבו מתפללים בכמה מניינים בכל יום. האוכל המגוון והעשיר כשר בהשגחת הרב דיין מג'נבה, כאשר משגיח הכשרות הוותיק של החברה, מלווה את ההפלגות כל העת ודואג לכל בקשה בתחום הכשרות והתפילות. בין השאר ניתן לקבלארוחות דיאטתיות. כמו כן קיימת באוניה מסעדת שף כשרה (בתשלום) למבקשים לחגוג אירוע מיוחד.

מחיר ההפלגה החל מ- 1,063 אירו לאדם. בשל ירידת שער האירו, המחיר בשקלים נמוך כיום מאשר בעבר. למזמינים באתר מנו ספנות מחיר בהנחה מיוחדת https://cruise.mano.co.il/Cruises .

ניתן גם ליצור קשר עם המוקד הטלפוני במספר 8288*.

עדי ישראלי:
Related Post