X

קראון איריס : אונית הקרוז החדשה של הישראלים

האוניי החדשה של מנו קרוז (מקבוצת מנו ספנות), מקפיצה את הסטנדרטים לרמה בינלאומית בתחום ההפלגות: סוויטות מרווחות עם מרפסות אישיות, חמש מסעדות שף, בריכות, מגלשת מים, ספא מפנק, חנויות דיוטי-פרי ומופעי בידור מכל הסוגים… שלבו את כל אלה עם ביקורים ביעדים נחשקים באירופה, ותקבלו חופשה מושלמת. הנה עשרה דברים שכדאי לדעת על קראון איריס:

קראון איריס נפרסת לממדים מרשימים במיוחד – משקלה 40,662 טון, היא משתרעת על 11 קומות שבכל אחת מהן שש מעליות המקשרות בין הקומות השונות. באנייה 750 חדרים בסטנדרט גבוה שיכולים לארח עד 2000 מפליגים.

לשירותכם 650 אנשי צוות, מה שמבטיח שירות מוקפד, אישי ומהיר ביחס של עובד אחד לכל שלושה מפליגים.  קרוז בקראון איריס הוא חגיגה של אטרקציות מים תחת שמים צלולים: שתי בריכות, בריכת ילדים, ג'קוזי ומגלשת מים מרהיבה שיורדת מהקומה העליונה. מכל אלה נשקף נוף מהפנט לים הפתוח.
באנייה חמש מסעדות שף מגוונות בהן מוגשות למפליגים ארוחות גורמה על בסיס פנסיון מלא. המסעדות כוללות את חדרי האוכל בהם תתענגו על מנות מפנקות בסגנון בופה עם ייצוג עשיר של מנות צמחוניות ומנות ילדים, מסעדה איטלקית ומסעדת ביסטרו ייחודית. כל הארוחות המוגשות באנייה הן בהכשר ובפיקוח מטעם הרב יצחק דיין, הרב הראשי לקהילת יהודי ג'נבה.

חדר האוכל

אחרי כל השפע הקולינרי הזה, בוודאי תרצו להוריד את הקילוגרמים המיותרים. קראון איריס מספקת שלל דרכים לשמירה על כושר ואורח חיים בריא: באנייה מסלול הליכה באורך 500 מטר עם נוף לים הפתוח, מגרש כדורסל רחב ידיים וחדר כושר המציע את מיטב האבזור החדיש.

אחרי הפעילות הפיזית אין כמו לשחרר את השרירים המאומצים בספא. בנוסף לשני ג'קוזי על הסיפון מהם ניתן להשקיף על הים במלוא הדרו, קראון איריס מציעה לאורחיה סאונה, פדיקור דגים ומגוון עיסויים וטיפולים הוליסטיים המפנקים את הגוף ואת הנפש. לשירותכם גם מספרה וקוסמטיקאית מקצועית אשר יעזרו לכם להגיע מתוקתקים ליעד הבא שלכם או לבילוי הערב.

האוניה קראון איריס

גם בערב לא תשתעממו לרגע. באולם המופעים המפואר תוכלו להתרווח על המושבים המרופדים וליהנות ממגוון הפעילויות המוצעות מדי ערב: מופעי בידור מושקעים ברמה בינלאומית, זמרים, רקדנים ושחקנים בתלבושות מרהיבות, מופעי סטנד-אפ, הרצאות, תחרויות ושעשועונים. בנוסף, יש באנייה קזינו ופיאנו בר בו אפשר ליהנות ממשקה טוב מול הים.

לחובבי הקניות (ובינינו, מי לא?) תינתן הזדמנות פז לרכוש מוצרים פטורים מע"מ בחנויות הדיוטי הפרי – בקראון איריס יש ארבע חנויות כאלה המציעות מגוון רחב מכל טוב: שעונים, תכשיטים, אלכוהול, שוקולד, בשמים ומוצרי קוסמטיקה, מוצרי חשמל, טלפונים ניידים ועוד. להבדיל משדה תעופה, בקניון הדיוטי-פרי של קראון איריס אפשר לקחת את הזמן ולא למהר לפני שמכריזים על עלייה למטוס: החנויות עומדות לרשותכם במהלך ההפלגה.

סוויטה

החדרים בקראון איריס הם מקום מושלם למנוחה. כל החדרים הינם חדשים ונבנו בשנת 2019. המגוון הרחב מאפשר לכל מפליג להחליט איזה חדר אידיאלי בשבילו: ניתן לבחור בין חדר קלאסיק עם או בלי חלון, חדר דלוקס עם או בלי חלון, סוויטה פנורמית עם חלון גדול במיוחד, סוויטת פרימיום עם מרפסת אישית וסוויטה נשיאותית בגודל של כ-37 מ"ר שבה מרפסת, פינת ישיבה, סלון, אמבטיה, חדר ארונות ועוד. באנייה קיימים גם חדרים המותאמים לנכים בכיסאות גלגלים. כל החדרים מודרניים, נעימים ומעוצבים בקווים נקיים ובצבעים רגועים.

לצד הפינוקים והאטרקציות מהם אפשר ליהנות בימי ההפלגה בים, קרוזים בקראון איריס כוללים עגינות במבחר יעדים קסומים באירופה. זוהי הזדמנות נהדרת ליהנות מסיורים באתרים מרכזיים של אירופה: באיים יווניים מהפנטים כמו רודוס, כרתים, מיקונוס וסנטוריני.

אטרקציות כגון פארקי מים ופארקי הרפתקאות יספקו חוויה משפחתית בלתי נשכחת. בהפלגה לאיטליה תוכלו לשוטט ברובעים עתיקים של רומא ולטעום פסטה משובחת וגלידה איטלקית, לבקר בפומפיי ולטפס על הר הגעש אתנה שבסיציליה. העתיקות של דוברובניק בקרואטיה, קופר הצבעונית והידידותית בסלובניה וולטה בירת מלטה – כל אלה ועוד ממתינים רק לכם.

עדי ישראלי:
Related Post