X

קידום אתרים מקצועי: הבסיס לבעלי עסקים

ממש כמו בספורט, ההבדל בין חובבני למקצועי הוא הבדל של שמיים וארץ. יש סיבה למה הסכומים בעולם הכדורגל המקצועי, לדוגמא, כל כך גבוהים, והסכומים בעולם החובבני נמוכים. אם אתם רוצים להתחיל להצליח ולהרוויח, אתם צריכים קידום אתרים מקצועי. אם עד כה עשיתם קידום עצמאי, או עבדתם עם מישהו בלי להבין במאה אחוז מה הוא עושה, הרי שהגיע הזמן לשנס מותניים, ולהיכנס עמוק לעניינים.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

במאמר קצר זה נסביר לכם את הבסיסים לקידום אתרים מקצועי. לא מדובר במדריך כיצד לקדם בעצמכם, שכן קידום אתרים זה מקצוע, ולא תחביב, בטח כאשר מדובר בעסק שלכם. אבל מדריך זה בהחלט יאפשר לכם לנהל שיח מודע עם מקדם האתרים שלכם, ולהבין האם העבודה נעשית כמו שצריך ועד תום, כפי שמגיע לכם ולעסק שלכם, ולתקציב שאתם משקיעים בקידום שלכם.

SEO – Search engine optimization, Digital marketing and internet technology concept on blurred background

שלושת החשובים בקידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי נשען על שלושה עמודים איתנים –

  1. אינסייט – יש שיתווכחו כי זה החלק החשוב ביותר, ויש שיתווכחו שזה חשוב, אבל לא הכי חשוב. איך שלא תסתכלו על זה, ישנה הסכמה מאוחדת וחד משמעית שחשוב מאוד שהאתר שלכם יהיה מושלם מכל הבחינות. לא, מושלם זה לא אומר שאתם מרוצים מאיך שהוא נראה. זה חשוב, אבל זה לא סימן ההיכר של קידום אתרים מקצועי. מקדם מקצועי ייכנס לקרביים של האתר שלכם, ויוודא שהקוד שבו הוא כתוב, אותן שורות פקודה שרצות מאחורי הקלעים, מושלם. יש סטנדרטים בעולם הקוד, והרבה אתרים נשארים מאחור כי הם לא עומדים בסטנדרט שגוגל מכתיב. אז וודאו שהאתר שלכם במצב מושלם עם המתכנת ובונה האתר, או פשוט קשרו בין המקדם המקצועי של האתר שלכם.
  2. אוף סייט – חלק חשוב עד מאוד, כל מה שמקדם את האתר שלכם ונמצא מחוץ לאתר שלכם. קישורים מאתרים אחרים, בכמות הנכונה ובעיקר באיכות הנכונה, יכולים להשפיע בצורה חדה ומהירה על קידום ומיקום האתר שלכם. לכן יש לוודא שנוצרת רשת ענפה ובריאה של קישורים פעילים ונכונים
  3. קידום ממומן – על כך נרחיב בחלק הבא במאמר, שכן זה נושא בפני עצמו.

קידום ממומן מקצועי לאתר שלך

יש כאלו שעושים קידום אתרים מקצועי ממומן בלבד, ואחרים עושים את התהליך הרחב יותר של קידום מלא. בעולם אופטימאלי, השני כמובן עדיף, אך לעיתים עקב צורך ספציפי או מגבלות בתקציב בעלי אתרים בוחרים לבצע קידום ממומן בלבד.

הקידום הממומן הוא קידום שאפשר לבצע מהר. אפשר לבנות מערך קידום, להשיק אותו, ולעקוב אחרי התוצאות שלו בזמן אמת. ניתן לבצע שינויים על בסיס התוצאות, ולשפר את המהלך בזמן אמת. קידום ממומן אומר שאתם, או יותר נכון מומחה בקידום אתרים מקצועי, מעצב עבורכם מודעה עם המעצב הגראפי שלו, ומפרסם אותה בתשלום באתרים כמו גוגל, פייסבוק וכיו"ב, ומוביל לקוחות פוטנציאלים ישירות לעסק שלכם.

עדי ישראלי:
Related Post