X

קורונה: מצב המגפה בעולם לינק ישיר למפה : TPS://BIT.LY/2HWGZUY

נכון לרגע זה:  218,809 חולים בכל העולם

לינק ישיר למפה ה׳חיה׳: tps://bit.ly/2HwGzuY

רוצים להיות מעודכנים במגמת התפשטות מחלת הקורונה בעולם? חברת התוכנה הישראלית ״סיסטמטיקס טכנולוגיות״, נציגת חברת esri העולמית בישראל, עשתה זאת עבורכם ומציגה בעברית מפת מעקב עולמית, המספקת סטטוס בזמן אמת של וירוס הקורונה (COVID-19). הנתונים, שמופיעים על מפת כדור הארץ, מראים את שיעורי ההדבקות מהמחלה, ההחלמה ומספר מקרי המוות, ומאפשרת להבין את מגמת ההתפשטות של הווירוס הקטלני.

המפה מבוססת הענן, נבנתה על ידי צוות מומחי ה- GIS של סיסטמטיקס על בסיס שירות נתונים ציבורי של ארגון הבריאות העולמי וגופים רשמיים נוספים

חולים ומחלימים בעולם (חוץ מסין)

לדברי לורן גרדנר, חוקרת מחלות מאוניברסיטת ג׳והנס הופקינס (שמחלקת ההנדסה שלה סייעה באיסוף הנתונים), המידע על המחלה הקטלנית, ממקורות רשמיים ולא רשמיים, ממשיך להצטבר, אך הבעיה המרכזית היא הקושי בניטור התפשטות המחלה, בגלל פרסום מושהה של נתונים רשמיים ושינויים תכופים ומהירים בהנחיות והגבלות על נוסעים בין מדינות. ״חשוב להבחין בין מידע שמגיע מרשויות בריאות ציבוריות וחוקרים ובין מידע מוטעה שרק יוצר בהלה מיותרת״, היא אומרת.

לינק ישיר למפה ה׳חיה׳: tps://bit.ly/2HwGzuY

"מערכות המידע הגיאוגרפיות בהן השתמשנו מאפשרות להבין את המצב בצורה המיטבית, לראות את התמונה המלאה על גבי מפה ויכולה בהחלט לייעל הליכי קבלת החלטות ע"י הגורמים הרלוונטיים, וכל זה, תוך שיתוף מלא של הציבור במידע", אומר אופיר בצר, מנהל תחום GIS בחברת סיסטמטיקס.

עדי ישראלי:
Related Post