X

קולקציית נעלי הילדים של המותג סקצ'רס לעונת סתיו- חורף 2022-23

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS משיק לחורף 2023 קולקציית נעלי ילדים במגוון סגנונות, לבנים ולבנות בכל הגילאים!

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

הקולקציה מתאפיינת בשילוב אלמנטים וטכנולוגיות שהופכים את הנעליים לקלות לנעילה, החל מנעלי סליפ און ללא שרוכים להכנסה קלה של הרגל, שרוכי בנג'י נמתחים וסגירת סקוצ'ים על מנת להקל על הילדים בנעילת נעליים עצמאית ולהורים בבוקר.

402224N_BLMT_סקצרס_ בנים_ מידות 21-26_ מחיר 179.9שח_ יחצ חול

הנעליים מצוידות בטכנולוגיות נוחות חדשניות המתאימות לכל צורך ולכל פעילות, המעניקה נוחות מרבית תוך כדי שמירה על כפות הרגליים לאורך כל היום. הקולקציה עשירה ומגוונת ומציעה מבחר ענק של נעלי ספורט וסניקרסים לבנים ולבנות המותאמות לכל פעילות, במגוון צבעים וסגנונות המשלבות אלמנטים עיצוביים מתוקים .

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא:

סדרת S lights נעליים המצויידות בסוליה עם אורות מהבהבים הנדלקים בכל צעד.

סדרת Twinkle Toes – נעליים זוהרות עם דיטליס עיצוביים מיוחדים שהופכים כל נעל למיוחדת ומדליקה: נצנצים, חרוזים, פאייטים מתחלפים ועוד.

סידרת – UNO סניקרס קלאסיות, אופנתיות ומתוקות במיוחד.

302332L_LVMT_סקצ'רס_ ילדות_ מידות 30-35_ מחיר 249.9שח_ יחצ חול

סדרת GORUN– נעליים המותאמות לצרכי פעילות הילדים ומושלמות לזמן משחק או לשיעורי התעמלות, סוליות נעלי GORUN בולמות זעזועים וקלות משקל.

ליין סניקרס– מגוון סניקרסים מצוידות בטכנולוגיות נוחות כמו רפידת Air Cooled Memory Foam לאוורור כף הרגל, הרפידה "זוכרת" את תצורת כף הרגל ומעניקה נוחות ותמיכה מקסימליים.

טווח מחירים:  129.9 ש"ח- 279.9 ₪ טווח מידות: 21-35

ניתן להשיג ברשת חנויות סקצ'רס, באתר www.skechers.co.il או בחנויות המובחרות

זהבה הופמן:
Related Post