X

צפת: 4 מיליון ש"ח להקמת האצטדיון

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הביא לאישור לא פחות מ -46 סעיפים תקציביים שיטיבו באופן ישיר ומידי עם תושבי העיר צפת, הצעתו של אוחנה אושרה במועצה.

בין הסעיפים ניתן לראות תקצוב יוצא דופן של כ- 8 מיליון שקלים למערכת החינוך. בין היתר מדובר על הנגשה וסיוע לבעלי מוגבלויות בסך 630,000 ₪ להנגשת בית ספר האר"י, ומאות אלפי שקלים נוספים להנגשה עבור לקויי שמיעה בבתי הספר  ממלכתי ב, אגמים, בירב, מעלות הדסה, אמי"ת וחבד בנים. כמו כן 1.3 מיליון שקלים הוקצו להקמת כיתות באולפנית אמי"ת, סכום של כ-400 אש"ח לרכישת מחשבים למוסדות החינוך וסכום משמעותי של כ3- מיליון שקלים להקמת גנים.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה

כמו כן, אושר תקציב של 4 מיליון שקלים להשלמת העבודות באצטדיון העירוני המחודש שיאפשר את חזרת הספורט לעיר צפת וקיום משחקי קבוצות הנוער, הבוגרים והוותיקים בעיר. כ2 מיליון שקלים יוקצו להמשך שיפור תשתיות הכבישים והמדרכות ברחבי העיר, בנוסף לפרויקטים בתחום זה שכבר בוצעו ברחבי העיר צפת.

אוחנה אף אישר תקציב בסך כ-700,000 שקלים לפיתוח גינות ציבוריות, מעקות בטיחות והצבת ריהוט רחוב כגון ספסלים, פחים, הצללות וכו'. כמו כן, 200 אש"ח יוקצו לשדרוג ושיפוץ מגרשי משחקים בכל רחבי העיר צפת ו-400 אש"ח להרחבת ושדרוג גן הפסלים.

בסך הכל מדובר בכ-17 מיליון שקלים המגיעים ישירות לתושבים באמצעות מערכת החינוך, הספורט, חזות העיר, גני שעשועים, תשתיות כבישים וכיכרות וכדומה.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה אמר לאחר אישור התקציבים: "הערב הבאנו לעיר צפת בשורה גדולה של השקעה בחינוך, פיתוח תשתיות, החזרת הספורט לעיר, שיפור חזות העיר והמשך התחדשות צפת. אני מודה לחברי מועצת העיר על שיתוף הפעולה ואישור ההצעה למען תושבי העיר ופיתוח צפת".

דן ליאורי:
Related Post