X

צפת: נבחנת תכנית המראה להשקעה של 30 מיליון ₪

משלחת של 15 מנהלי אגפים ונציגות בכירה של משרד הפנים קיימה בשבוע החולף פגישת עבודה בלשכת ראש עיריית צפת שוקי אוחנה עם צוותי העירייה ומיד לאחר מכן סיור ברחבי העיר העתיקה.

הפגישה הינה חלק משיתוף הפעולה בין הרשות למשרד הפנים וכן במטרה לקדם את תכנית ההמראה בשווי 30,000,000 ₪ עליה מתמודדת עיריית צפת.

בפתח הישיבה הציג ראש עיריית צפת שוקי אוחנה את ההתחדשות שחווה העיר צפת לרבות הפעולות שננקטו עד כה והתוכניות אותם מתכוון לקדם על מנת להמשיך ולהצעיד את בירת הגליל קדימה. אוחנה זכה לשבחים רבים מצד מנהלי האגפים שאמרו: "כיף להגיע לעיר, לראות התחדשות ולפגוש ראש עיר ומנהלי אגפים שאינם עסוקים בהתבכיינות אלה אומרים- אנחנו צועדים קדימה, בואו נמשיך את התנופה הזו יחד".

פגישה בעיריית צפת

במהלך המפגש הוצגה התוכנית עליה שקדו בעירייה בחודשים האחרונים וכוללת בין היתר מיזם תיירותי של פיתוח מבנה אשתם בעיר מרכז מבקרים חדשני שיכלול גם קומת מסחר ובתי קפה, מייצג אור קולי על בניין הסראיה ואוטובוסים שקופים לסיורי תיירים. כמו כן התוכנית כוללת גם פרויקט עם ממשק כלכלי ישיר של גגות סולאריים שעתידים להכניס לעיריית צפת סכומים נכבדים שיסייעו בהתנהלות העירייה בשוטף.

כמו כן, התוכנית כוללת פיתוח של הון אנושי באמצעות חברת יעוץ חיצונית שתלווה את העירייה ותסייע בפיתוח והעצמת ההון האנושי בעירייה ואף תאפשר גיוס של מספר משרות חדשות ומשמעותיות לרבות מנהל מערכות מידע, מנהל תיירות וכדומה.

לאחר פגישת העבודה יצאו הצוותים לסיור ברחבי העיר העתיקה במהלכו התרשמו מהאוצר התיירותי הייחודי שקיים בצפת. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "אנחנו שמחים לארח אתכם בעיר שאין עוד כמוה בעולם, מודים על שיתוף הפעולה והסיוע לאורך השנה כולה ונשמח שיחד באמצעות תכנית ההמראה נמשיך את ההתחדשות בעיר ולחזק את התיירות בצפת".

עדי ישראלי:
Related Post