X

צפת: יסללו עשרות קילומטרים של שבילי אופניים

פרויקט ענק של ראש עיריית צפת שוקי אוחנה וקק"ל ליצירת מסלולי רכיבה על אופניים ייחודיים וקסומים בלב ההרים מול נוף הרים פסטוראלי קסום  עם כניסות ויציאות לאתרים מרכזיים ומובילים בעיר צפת יוצא לדרך.

בתום פגישת עבודה שהתקיימה השבוע בלשכת ראש עיריית צפת שוקי אוחנה עם מהנדס קק"ל אברי קדמון, הוחלט על קידום פרויקט להקמת שביל אופניים ענק שיקיף את העיר צפת, בשלב זה החלו העבודות ליצירת שביל מאזור עין זיתים לעבר אזור התעשייה הדרומי, הקפת שכונת עכברה וציר נוסף בחזרה לעבר עין זיתים, מדובר על שביל של 24 ק"מ שהצפי הינו לסיימו עוד במהלך שנת 2020.

ראש העיר צפת שוקי אוחנה

במקביל, לבקשת ראש עיריית צפת החל תכנון שלב ב', של ציר רכיבה נוסף המחבר את הציר הקיים לעבר האצטדיון העירוני שם מתוכנן פארק של מגרשי ספורט, פארק שעשועים וכו', ומשם למנחם בגין ולציר סלילת האופניים שמקים אוחנה מהבריכה ברמת רזים לעבר גן הפסלים והפארק החדש שמקימים בפארק הפסלים. עם השלמת שלב ב',  את העיר צפת יקיף שביל אופניים איכותי של 32 ק"מ המאפשר חווית רכיבה ייחודית בתוואי הררי המשלב בין מקטע אקסטרים למסלול משפחתי, במזג אוויר ייחודי ונוף קסום.

לדברי ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "העיר צפת נמצאת בתנופת פיתוח והתחדשות גם בתחום אורך חיים בריא לרבות עידוד קיום פעילות ספורטיבית.  יחד עם קק"ל נקים שבילי רכיבה איכותיים לרווחת תושבי העיר צפת ולעידוד תיירות ונופש של חובבי רכיבת אופניים מהארץ והעולם".

עדי ישראלי:
Related Post