X

צפת: העיר הכי יפה …

העיר צפת נמצאת בתנופת התחדשות ופריחה, מעכשיו זו לא רק תחושה או מחשבה של תושבי העיר הצפונית אלה עובדה שחשים בה בכל מדינת ישראל וגם נבחנה על ידי צוותים מקצועיים שסיירו בכל רחבי העיר מטעם המועצה לישראל יפה שהעניקו לצפת את הדרוג הגבוה ביותר- 5 כוכבי יופי במסגרת התחרות לשנת 2019.

במהלך חודש נובמבר, הגיעו נציגי המועצה לישראל יפה אל  ללשכתו של ראש עיריית צפת שוקי אוחנה וציינו כי לאחר דיווחים רבים שהתקבלו על ההתחדשות והתייפות העיר הצפונית החליטו לבצע בה סיור ובסיומו הוחלט כי העיר צפת תתמודד בתחרות לשנת 2019.

תעודת יופי

ראש העיר ברך על כך והצוות הגיע בתחילת החודש לסיור בכל רחבי העיר צפת, משכונת נוף כנרת לעבר מרכז העיר, מוסדות החינוך, גני המשחקים, העיר העתיקה, דרום העיר צפת, המדרחוב וכדומה. במהלך הסיור בחנו את השינוי שחל בצפת, פיתוח מבנים, תשתיות, שטחים ירוקים וגינות, מבנים, ניקיון ותחזוקה, נגישות ופרמטרים רבים נוספים.

הצוותים ציינו במהלך הסיור כי הופתעו מאוד מהשינוי שחל בצפת, "כשסיירנו פה בעבר העיר הייתה מלוכלכת ועם תחזוקה ותשתיות רעועות, בהחלט אפשר לומר שצפת עברה מהפך אמיתי וכיום היא עיר נקייה מאוד, נעימה ומזמינה" ציינו הצוותים.

השבוע כאמור הטלפון בלשכת ראש העיר צלצל והתקבלה הבשורה: העיר צפת זכתה לדרוג הגבוה ביותר- חמישה כוכבי יופי!.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה הודה לצוותים וציין: "אני נרגש וגאה בזכייתנו בחמישה כוכבי יופי, תמיד טענתי שצפת היא העיר הכי יפה בעולם, יהלום של ממש שכיום אנחנו מלטשים ומבליטים את יופיו כלפי כל העולם, העיר צפת היא פנינה קסומה וחוזרת לגדולה. ברצוני להודות לעובדי העירייה שדואגים שעירנו תהיה נקייה, מתוחזקת ומטופחת ולתושבי העיר ששומרים על כך. מהיום צפת היא גם העיר שאין עוד כמוה בעולם וגם העיר הכי יפה בעולם".

עדי ישראלי:
Related Post