X

צפת: בארכה! מסעדת שיפודים חדשה ומפנקת

כבר לא צריך לנסוע רחוק. נפתחה במרכז המדרחוב בצפת נפתחה מסעדת השיפודים והבשרים 'בארכה' המציע ארוחות עשירות ומהנות על בסיס סלטים ביתיים, בשרים משובחים, אווירה קסומה ונוף מושלם לעיר העתיקה והכל בכשרות מהדרין!.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

כבר מספר שנים שתושבי צפת והגליל יודעים ששווארמה איכותית זה בארכה. מעכשיו, לא רק שווארמה. בחודש האחרון נפתח סניף נוסף מבית בארכה, הפעם במרכז המדרחוב בצפת, ברחבה הסמוכה לבנק הפועלים לשעבר, מסעדת שיפודים ובשרים ממשפחת בארכה.

מסעדת בארכה בשרים בצפת
צילומים: בארכה בשרים

המסעדה מציע חוויה המבוססת על מטבח גלילי טרי ואיכותי כאשר אל השולחן מוזרמים סלטים ביתיים רבים: כרוב, מטבוחה, חצילים, סלט ירקות, גזר מרוקאי, פלפל חריף ועוד מבחר רב של סלטים וירקות טריים, לצד צ'יפס, פיתות פרנה חמות וטריות וכמובן- שיפודי בשרים/ סטייק/ שניצל ושאר מטעמים.

"מה שעמד לנגד עייננו זה מצד אחד לשמור על הטריות שמאפיינת את המותג של בארכה לצד חוויה של ארוחת בשרים משובחים עם מבחר עשיר של סלטים ובאווירה ביתית" מציין שמואל יעקב, מבעליי מסעדת בארכה שיפודים. לצד ההקפדה על הטעמים והטריות, במסעדה הקפידו גם על כשרות מהדרין וזאת מטרה לתת מענה לכל אוכלוסיות העיר: "צפת מורכבת מחרדים וחילוניים, דתיים ותיירים רבים. היה לנו חשוב לאפשר לכולם להנות מהטעמים והחוויה אצלנו, בחרנו בשרים משובחים בכשרויות מהודרות- זה שילוב מנצח"  הסביר יעקב.

בקו ראשון לנוף המדהים של העיר העתיקה תוכלו להנות מאווירה קסומה ומאכלים איכותיים. המסעדה פעילה בימים א- ה בין השעות 13:00 ועד 23:00 כאשר במתחם ניתן לקיים גם אירועים, ארוחות קבוצתיות וכדומה. לפרטים נוספים והזמנת מקום: 046468484

עדי ישראלי:
Related Post