X

ציורי קיר, ולא רק ברחוב…

ציורי קיר הם כבר מזמן לא רק הגרפיטי שאתם רואים ברחובות על גבי ארונות חשמל או קירות של בניינים.

למעשה, ציורי קיר רגילים או בתלת מימד תופסים יותר ויותר פופולריות כדרך להוסיף עניין וצבע לקיר ריק, כדרך להוסיף אווירה ואפילו כדרך לשיווק או העברת מסרים. 

במאמר הבא נפרט את שלושת הדרכים שבהם אתם יכולים להשתמש בציורי קיר בעסק, בבניין או בבית הפרטי שלכם.

  1. בבית פרטי

ציור קיר בבית הפרטי שלכם היא דרך מצוינת למלא קיר לבן ריק שאתם לא יודעים מה לעשות איתו, בין אם מדובר בסלון שלכם, בחדר השינה שלכם או חדר הילדים.

ציור קיר שנעשה בצבעים עליזים ובהירים לא רק נותן הרגשה של מרחב או עומק לחדר בו הוא נמצא, אלא גם משפיע לטובה על מצב הרוח שלכם ועל התפתחות ילדכם.  

ציורי קיר

את ציור הקיר ניתן לעצב בכל דרך שעולה על דעתכם, לפי סגנון העיצוב שלכם, לפי הצבעים השולטים בבית ולפי החדר הספציפי שבו נעשה הציור.

  • בעסק

ציורי קיר נועדו למשוך תשומת לב ולכן ציור קיר גדול על הקיר החיצוני של בית העסק שלך או על הגדר המקיפה את העסק, עם לוגו של החברה או מוצרים שהעסק שלך מוכר, יכולים להיות דרך שיווק ייחודית ומעניינת כדי למשוך יותר לקוחות לעסק שלך. 

לעומת זאת, ציור על קיר פנימי של העסק, המותאם לאופי העסק, יכול ליצור מרחב אסתטי, נעים לעין ומרגיע עבור הלקוחות והעובדים. ציור קיר בלובי, כמו למשל ציור שמתאר את ההיסטוריה של העסק, יהפוך את העסק שלך לבלתי נשכח עבור הלקוחות שלך.

  • בבניין מגורים משותף

ציור קיר הוא דרך מעניינת ויעילה לשדרג את מראה הבניין שלכם, בין אם מדובר בציור על חזית הבניין או ציור בלובי הבניין. בכל מקרה, אין ספק שציור הקיר ימשוך תשומת לב לבניין שלכם וגם ישפר את ההרגשה שלכם כאשר אתם נכנסים אליו.

בנוסף, תוכלו לחסוך כסף בעתיד על צביעה חוזרת של הבניין, מאחר וציורי קיר על בניינים נעשים בצבעים עמידים שמחזיקים מעמד לאורך שנים.

לסיכום,

ציורי קיר שנעשים בידי מומחים מעירים כל משטח ריק, גדול או קטן, והופכים חלק בלתי נפרד מהקיר עליו הם מצוירים, בניגוד לתמונות שנתלות על הקיר.

הם מותאמים באופן אישי למקום והופכים את הבית שלך, העסק או הבניין למעניין וייחודי.

זהבה הופמן:
Related Post