X

צה"ל וביה"ח כרמל פיתחו מערכת טכנולוגית לשיפור הטיפול בקורונה

שיתוף פעולה ייחודי בין היחידה הטכנולוגית של אגף המודיעין בצה"ל- 81, ומומחי בית החולים כרמל לטובת המלחמה בנגיף קורונה.

מומחי יחידת המודיעין של צה"ל בשיתוף מומחי מרכז רפואי כרמל ומרכז רפואי סורוקה מקבוצת הכללית פיתחו מערכת טכנולוגית מתקדמת שייעודה שיפור יכולת הטיפול בחולי קורונה המאושפזים בבידוד במחלקות הקורונה.

ד"ר שרון אלרעי
צילום מרכז רפואי כרמל

ד"ר שרון אלרעי סגנית מנהלת ביה"ח כרמל, שהייתה שותפה לתכנון המערכת, מסבירה כי יתרונה של המערכת היא היכולת לייצר שיחת ועידה של הרופא המטפל במחלקת הבידוד עם רופאים יועצים שונים מחוץ למחלקה על מנת להתאים עבור המטופל את הטיפול הטוב ביותר.

המערכת הטכנולוגית החדשה מאפשרת לאיש צוות רפואי ממוגן באחת ממחלקות הקורונה של מרכז רפואי כרמל להיכנס למחלקה המבודדת עם טלפון נייד שמקובע עליו ואוזניות באופן שמשחרר את שתי ידיו לעבודה ולדבר בשיחת ועידה איכותית עם רופאים אחרים הנמצאים בחדר הבקרה של המחלקה או אפילו הרחק מהמחלקה בבית או במרכז רפואי אחר ולייצר שיחת ועידה רבת מומחים.

ד"ר שרון אלרעי הודתה בשם הנהלת ביה"ח לצה"ל ולצוות היחידה במילים חמות ואמרה  "ברגעים כאלה, בהם כולנו מתמודדים במלחמה לא מוכרת, מחמם את הלב לראות את ההתגייסות של התעשייה והצבא לתת לנו הרופאים והאחיות פתרונות שיעזרו לנו לנצח את הנגיף. אין ספק שזהו אחד הפתרונות האלגנטיים והמועילים ביותר שיאפשרו לנו לתת גם למטופל בבידוד את טיפול הטוב ביותר תוך שמירה על בטיחות הצוות. אנו בהנהלת ביה"ח מודים לצוות היחידה על ההתגייסות למשימה ועל מהירות ואיכות הביצוע. אני בטוחה שהפיתוח יתרום רבות למטופלים בבית החולים שלנו ובבתי חולים נוספים.

צילום כותרת ניסיון של המערכת במחלקת קורונה בתנאי מיגון,

זהבה הופמן:
Related Post