X

פרסום כתבות יח"צ

עד לפני שנים לא רבות, תחום יחסי הציבור היה תחום בלעדי לחברות וארגונים גדולים שיכלו להרשות לעצמם לשכור משרדי יחסי ציבור. משרדים אלה היו אחראים על כתיבת כתבות עיתונאיות ופרסומן, כשכל המטרה היא לשווק את הארגון שעומד מאחורי הכתבות, באצטלה של כתבה עיתונאית אובייקטיבית. כך למשל, חברת תרופות יכלה להוציא הודעה לעיתונות על התקדמות רבה בפיתוח תרופה חדשה, לכאורה נושא חשוב שמעניין את כולנו באופן אובייקטיבי, אבל נועד לקדם ולשווק את החברה עצמה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

כיום, בזכות האינטרנט ואינספור אתרי התוכן שבו, הפך התחום של פרסום כתבות יח"צ לסטנדרט מקובל גם בקרב עסקים בינוניים ואפילו עסקים קטנים. איך יכול התחום הזה להיות רלוונטי עבורכם ומאיפה מתחילים? על כך בשורות הבאות.

האם אתם צריכים כתבות יח"צ?

כל עסק זקוק לחשיפה וכל עסק זקוק לפרסום. את החשיפה והפרסום האלה אתם יכולים להשיג באמצעות פרסום אינספור מודעות פרסומת בגוגל, בפייסבוק, באתרי תוכן שונים וכמובן במרחב הפיזי. אלא שמידת האפקטיביות של פרסום זה הולכת ויורדת ככל שעולה החשדנות וככל שמטפסות החומות שכולנו מציבים מול עולם הפרסום לגובה.

אנשים מחפשים תוכן אובייקטיבי וענייני שממנו יוכלו ללמוד מה נכון להם לקנות ואיפה, וזה בדיוק המקום בו נכנסת לתמונה האופציה של פרסום כתבות יח"צ. באמצעות כתבות יח"צ תוכלו לפנות לקהל יעד רחב, לחשוף את עצמכם בצורה רצינית ומקצועית, להגביר את הסמכות המקצועית שלכם בענף בו אתם פועלים ובסך הכל ליצור לעצמכם נתיב שיווקי מאוד אפקטיבי שישמור אתכם בתודעה הציבורית על בסיס קבוע. אבל היתרון של פרסום כתבות יח"צ לא מסתיים כאן. לתחום זה יש השפעה חשובה מאוד גם על קידום האתר שלכם בגוגל.

קידום אתרים באמצעות כתבות יח"צ

אחד הכלים שתופסים תאוצה בתחום הקידום האורגני של אתרים בגוגל הוא התחום של קישורים נכנסים, כלומר קישורים שמופיעים באתרים אחרים ומפנים אל האתר שלכם. את הקישורים הנכנסים האלה אתם יכולים ליצור באמצעות כתיבת מאמרים, שילוב של קישור בתוך המאמרים ופרסום המאמרים באתרי תוכן אחרים.

פרסום כתבות יח"צ הוא בדיוק התחום שמאפשר לכם לעשות את זה – חברות שיווק עסקים באינטרנט מציעות לכם שירותי פרסום וקידום באמצעות כתבות יח"צ, כותבות עבורכם את התוכן בצורה מקצועית וסביב נושאים אקטואליים מעניינים, משלבות בתוך כל טקסט את הקישור הנכנס המתאים, עם האנקור (הטקסט הכחול) המתאים ועם עמוד היעד המתאים ומאפשרות לכם לבחור את האתרים בהם תוכלו לפרסם את הכתבות – החל מאתרי תוכן קטנים, דרך אתרים מקצועיים בתחום הפעילות שלכם, מקומונים ומגזינים מקצועיים וכלה באתרים ארציים לרבות אתרי החדשות המובילים בישראל.

ללא שום ספק, אם אתם רוצים גם לשווק את העסק שלכם מול קהל היעד, גם ליהנות מחשיפה רחבה וגם לקדם את האתר שלכם בגוגל, פרסום כתבות יח"צ היא האופציה הטובה ביותר עבורכם.

להזמנת כתבות פרסום לחצו כאן.

זהבה הופמן:
Related Post