X

פספורטו ישראל: קונספט חדשני של מדריכי נסיעות למשפחה המטיילת בארץ

במטוס, במלון, בצימר או ברכב – חודשי הקיץ וחופשות החגים הם תקופת הטיולים הרשמית של המשפחה הישראלית.  "אמא משעמם לי" והורים עם עצבים מרוטים הם נחלת הכלל. כעת, לא עוד!

פספורטו מבית  FamilyOnBoard, קונספט חדש של מדריכי נסיעות למשפחה המטיילת, הופך זמן אבוד לחוויה מעשירה ומהנה לילדים ולא פחות חשוב מכך…ושקטה להורים!

FamilyOnBoard  הוציאה לאור בימים אלה את פספורטו ישראל בעברית ובאנגלית- ערכת משחק רב גילאית שהושקה לרגל 70 שנות עצמאות לישראל. בניית התכנים נעשתה בשיתוף עם משרד התיירות הישראלי במטרה להעשיר את המשתתפים בתכנים איכותיים ומגוונים על ישראל, כגון: ידע כללי, ספורט, היסטוריה, מסורת לאומית, תרבות, אישים, ערים ועוד…
לפספורטו ישראל הושקה גם גרסה באנגלית שיכולה לשמש מתנה נהדרת עבור משפחות מחו"ל המתיירות בישראל.

הערכה מתאימה לגילאי 4-12.   ערכת פספורטו ישראל מכילה 5 משחקים במארז אחד:

  1. טריוויה – בשונה מכרטיסי טריוויה רגילים עם תשובה מורחבת בגב כל כרטיס, מעין מיני אנציקלופדיה לילדים בתחומים ידע מגוונים.
  2. חמישיות – על משקל "רביעיות". המשחק מכיל 9 סדרות של חמישיות

וגם מגוון משחקים עבור המשתתפים הקטנים שעוד לא יודעים לקרוא ומעוניינים להשתתף במשחק:

  1. פזאל – 35 חלקים מודפסים דו צדדית להרכבה של 2 איורים מקסימים
  2. מפה + מדבקות – להכרת גבולות המדינה ושכנותיה
  3. משחקים – בגב המפה, לשיפור המוטוריקה העדינה, כגון: "מצא את ההבדלים", "חבר בין הנקודות" , צביעה ועוד.

 מחיר: 79.99 ₪
ניתן להשיג את פספורטו ישראל בעברית ובאנגלית, ברשתות סטימצקי וצומת ספרים, בחנויות צעצועים, מתנות, מוזיאונים, מלונות ובאתר :
http://familyonboard.co.il/

FamilyOnBoard הינה חברה ישראלית עוסקת בפיתוח והוצאה לאור של משחקי העשרה רב תחומיים ורב גילאיים למשפחות מטיילות ברחבי העולם. החברה הוקמה ע"י חני לחנה בשנת 2010 ומאז השיקה משחקים ל- 16 יעדים בעולם,  באנגלית ובסינית. משחקי החברה נמכרים בחנויות הדיוטי פרי ברחבי העולם ובחברות התעופה וזכו להערכה והכרה בארץ ובעולם. המוצר בגרסה הישראלית זכה בתחרות "עסקים קטנים גאווה גדולה" של משרד הכלכלה ובגרסתו הבינלאומית, נבחר פספורטו ע"י המגזין הבינלאומי APEX בקטגוריית  Best & Brightest למטיילים.

פספורטו ישראל – קופסא, צילום: דור לחנה

 

עדי ישראלי:
Related Post