X

פסטיבל הלאדינו בצפת: איפה ישנים?

לקראת פסטיבל הלאדינו בצפת בתאריכים 20-22.7  עם שורה ארוכה של מופעים ללא תשלום, סיורים מודרכים, הרצאות, קולינאריה מסורתית וכו', ריכזנו עבורכם מגוון אפשרויות לינה ברמות אירוח וסכומים שונים שיעניקו לכם חוויה צפתית אמיתית.

אסנט צפת

במרכז התיירות של צפת מציעים אופציות שונות של אירוח בסכומים שונים. במתחם הגסטהאוס של אסנט מציעים לינה בחדרים משותפים לצד תוכן עשיר של הרצאות, סיורים ופעילויות וארוחת בוקר בעלות של 120 ₪ בלבד ללילה.

כמו כן, בימים אלו ממש נפתח 'הבית בצפת' מלון חדש ברמת 3+כוכבים במבנה ההיסטורי של 'מלון תל אביב ' בלב העיר העתיקה בצפת.

במתחם זה מוצעת לינה מפנקת ב 40 חדרים חדשים ומשודרגים  בעלות של 800 ₪ ללילה לזוג כאשר גם כאן הלינה כוללת תוכן עשיר של הרצאות, פעילויות, סיורים ומופעים מיוחדים לאורחי אסנט. להזמנות: 077-3601100

ארצפת

מלון אירוח ולינה בלב שכונת אורנים היוקרתית בצפת אשר שודרג ועבר לאחרונה חידוש ושיפוץ. ממוקם מול נוף מרהיב ומסלולי טיולים בקרבת מקום.  במלון 21 חדרים וסוויטות לזוגות ומשפחות. בכל החדרים מרפסת שמש עם פינת ישיבה הצופה לנוף המדהים של הר מירון והכנרת ופינות ישיבה נוספות פזורות ברחבי המלון.

החל מ- 1200 ₪ לזוג לשני לילות.
רח' אודם 10 צפת, להזמנות : 0534426868  |   eretzefat@gmail.com  

מלון-רוזנטליס-באדיבות-תיירות-עיריית-צפת

מלון רוזנטליס

החופשה הבאה שלכם במיקום הכי קסום שיש! מלון רוזנטליס ממוקם בעיר העתיקה בצפת ובמרחק הליכה קצרצר ממגוון מקומות בילוי ואטרקציות ביניהם מוזיאונים, סיורים מודרכים, חנויות, בתי קפה, מסעדות ועוד! בנוסף, המלון נמצא בקרית האמנים של צפת, שם תוכלו לבקר ולשוטט בין הבתים והמבנים העתיקים ולגלות גלריות מרהיבות לאוהבי האמנות.  13 חדרי אירוח נעימים מאובזרים ומרוהטים לנופש משפחות וזוגות, ג'קוזי זרמים מפנק ומיקום מדהים למטיילים באיזור! החל מ-800 ₪ ללילה. 
רח' ט"ז 23 צפת, להזמנות: 073-2040989  |  rosentalishotel@gmail.com  

צילום מלון הבוטיק וילה גליליי

וילה גליליי

מלון הבוטיק וילה גליליי הממוקם על הר כנען ומציע חוויה של חופשה איכותית במלון בוטיק מזמין את באי הפסטיבל להתארח בחדרים מרווחים, עם נוף קסום, עיצוב ברוח פרובנס, מתחם ספא מפנק ובריכת שחייה קיצית לצד מסעדת השף החדשה של המלון- סומאק.

במלון 24 חדרי אירוח חלקם מותאמים לזוגות וחלקם למשפחות, מלון הבוטיק וילה גליליי עבר מתיחת פנים נרחבת בחודשים האחרונים וחודש בהשקעה נרחבת.

החל מ 1,188 ₪ ללילה לזוג ביימי הפסטיבל https://www.villa-galilee.com

מלון בוטיק the way inn צילום ג'ורדן פוליבוי ואיתי סוקולסקי באדיבות תיירות עיריית צפת

The way inn

בואו ליהנות מאווירת השלווה והמסתורין במלון הבוטיק The Way Inn הנמצא במקום מרכזי ברובע האומנים הציורי בצפת עיר הרוחניות והקבלה, בסמטה מרוצפת אבן. המלון משקיף מהטרסות הגבוהות על נוף עוצר נשימה של הר מירון והרי הגליל.  
במתחם עשר סוויטות זוגיות ומשפחתיות, מרכז לסדנאות, הרצאות ומפגשים, ספא וחמאם טורקי. המלון מתאפיין בעיצוב אלגנטי וססגוני עם תשומת לב לפרטים הקטנים, ומשרה אווירה של רוגע ושלווה.

המלון הוא שער 'Way Inn' לחוויה אותנטית של צפת ומשקף את הרוח הייחודית של עיר הקבלה והמיסטיקה. כל סוויטה נקראת בשם אחת מספירות הקבלה, עוצבה בהשראתה על ידי אמנים מקומיים וכוללת ריהוט עתיק ופריטי אומנות אתניים. 

החל מ-1000 ₪ ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר ושימוש בחמאם טורקי אותנטי.

סמטת י"ז 23 צפת, להזמנות ופרטים נוספים:  052-6881116

בית אירוח רוקנשטין

אחוזת הנופש הוותיקה הממוקמת בהר כנען מציעה מגוון פתרונות לינה ואירוח במספר רמות מחיר ואבזור, חצר רחבה ומגוון פינות ישיבה ומנגל. החל מ-450 ש"ח לזוג ללילה, כולל ארוחת בוקר.

הגדוד השלישי, צפת. פרטים נוספים: www.safedinn.com   |   04-6971007

עדי ישראלי:
Related Post