X

פנס המתאים את עוצמת התאורה באופן אוטומטי לחלוטין

מותג הפנסים הגרמני המוביל LEDLENSER המתמחה בפנסים חזקים, עמידים ואיכותיים, מציג את R8HF. פנס ראש המציג חידושים ופטנטים טכנולוגיים ראשוניים מסוגם, כשבגולת הכותרת אלומת אור אדפטיבית, המאפשרת עמעום ומיקוד של אלומת האור לפי תנאי השטח באופן אוטומטי לחלוטין וללא שימוש בידיים.

פנס ראש צילום יח"צ

ה-CORE R8HF הוא פנס ראש עמיד וקומפקטי שמציג חידושים ראשונים מסוגם. הפנס החכם מסוגל לזהות ולסקור את תנאי השטח אליהם מסית המשתמש את ראשו גם במקומות החשוכים ביותר ולכוון את אלומת האור בהתאם באופן אוטומטי לחלוטין.

לפנס עוצמה חזקה במיוחד של עד 1600 לומנס המאפשרת מיקוד חלק, שלוש רמות בהירות ואור קדמי אדום. החידושים הטכנולוגיים בפנס כוללים גם יכולת לשדרג את  הפנס לשליטה מרחוק באמצעות הטלפון הנייד עם אפליקציית Ledlenser Connect. עוד בין תכונות הפנס, עמידות לטבילה רציפה במים לפי תקן 68IP, מחוון מצב סוללה, זיכרון ומערכת בקרת טמפרטורה בטיחותית.

הפנס עשוי גוף אלומיניום חזק וקל משקל, הוא מופעל על ידי סוללת ליתיום נטענת עוצמתית (mAh3700), בעל מערכת טעינה מגנטית ומגיע עם רצועת ראש נוחה במיוחד ועזרים נוספים. מתאים לטיולי שטח וקמפינג, פעילות ספורטיבית, ספורט אתגרי ועוד. המחיר: 525 שקלים.

LEDLANSER – להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר www.ledlenser.co.il

דן ליאורי:
Related Post