X

פנסיונר נפצע קשה ברגלו כשנפל בשביל הליכה

אבני מדרכה משתלבות, שעות החשיכה, העדר תאורה מתאימה, אלה היו התנאים שלדברי  פנסיונר בן 77 תושב קרית אתא , גרמו לפציעתו הקשה שבעקבותיה השתנו חייו.

בכתב תביעה שהוגש לבית משפט השלום בחיפה נגד עיריית קרית אתא,באמצעות עו"ד סאמי אבו  ורדה מחיפה, מומחה לנזקי גוף, נטען  כי  לפני כשנה בשעות הערב, הלך הפנסיונר בשביל ברחוב וייצמן בקרית אתא "ובשל העדר תאורה מספקת נפל עקב אבנים משתלבות אשר יצרו מהמורות וגבהים בשבי" נפל ונחבל.

בעקבות התאונה, פנה  האיש לטיפול רפואי בבי"ח רמב"ם ואובחן כסובל משבר בירך שמאל, טופל והועבר למחלקה האורתופדית לאשפוז במהלכו עבר ניתוח החלפה חלקית של מפרק ירך שמאל. לאחר הניתוח, עבר לשיקום בבית חולים פלימן ואושפז במשך כחודש.

בשיקום, קיבל הפנסיונר טיפולים רפואיים שונים כולל טיפולי פיזיותרפיה וריפוי בעיסוק. במהלך השיקום התברר כי הוא סובל מקיצור ברגל שמאל והיה צורך בהזמנת נעליים אורתופדיות עם הגבהה לרגל שמאל, כדי להתגבר על ההבדל באורך הרגליים.

לתביעה נוספה חוות דעת  של מומחה לכירורגיה אורתופדית, שקבע כי לתובע נותרה נכות בשיעור של 20% לצמיתות

התביעה טוענת כי לפני התאונה, האיש היה "עצמאי, בריא, ובעקבות התאונה וכתוצאה ממנה הפך לאדם תלותי לחלוטין בזולת אשר לא יכול לבצע את הפעולות היומיומיות לבדו אלא רק בעזרת הזולת". בין השאר הוא  סובל מכאבים והגבלות בירך שמאל, "מוגבל בעמידה והליכה וישיבה ממושכת, ללא אפשרות ללכת ללא הליכון ואף כשהוא נמצא בתוך הבית".

התביעה משאירה בית המשפט לקבוע את גובה הפיצוי.

עדי ישראלי:
Related Post