X

פניה לנציבות שירות המדינה פטרו פרקליטים שהביעו תמיכה בטרור

במכתב ששיגר שי גליק מנכ"ל בצלמו נכתב: ידוע לכבודו תפקידו של עובד בשירות ציבורי הינו לפעול למען אזרחי ישראל על פי הנחיות ממוניו ובהתאם למדיניות ממשלת ישראל. עובדי הציבור כולם מגיעים מרקעים שונים דעות שונות והשקפות שונות.
בבואם לשירות הציבורי חובה עליהם לגנוז את דעותיהם ולפעול לקידום שלטון החוק באופן
מלא. בחודש האחרון סערה המדינה כאשר אלפי פורעי חוק ערבים וכן מיעוט יהודי ניסו לפגוע ולחבל
אחד בשני.חלק מהפורעים אכן נעצרו והוחלט להגיש כנגדם כתבי אישום.

לתדהמתי נדהמתי לשמוע שישנם פרקליטים ערבים שמסרבים לפעול בעניין בטענה שהם
מזדהים איתם. הדבר אף אושר על ידי הודעת דוברות משרד המשפטים. ואני מצטט מההודעה –
"בשני מקרים בודדים עלתה בקשה, ככל שהדבר מתאפשר, לשחרר מטיפול בתיקים אלה".

שי גליק- בצלמו

מכובדי עצם הדבר מקומם במיוחד. אתם מזדהים עם מי שניסו לרצוח ? עם מי שעברו עבירות אלימות מהסף החמור ביותר ? כמעט כולם היו עבירות על רקע גזעני מה שמוסיף לחומרת הדבר. אדגיש ואומר בתולדות המדינה כמעט ולא היה דבר כזה שפרקליט סרב לייצג עמדה מסויימת.

מכובדי אין מנוס מלזמן עובדים כאלה לשימוע ולפטרם לאלתר. אין מדובר בויכוח האם מדובר בעמדה שהינה פשע מלחמה או בניגוד לחוק ועליה מונף דגל שחור . זאת גם לא טענת הפרקליטים. טענתם הינה שהם לא מוכנים לפעול נגד ערבים שניסו לרצוח יהודים ואת זה אי אפשר לקבל בשירות המדינה.
מחר פרקליט מתנחל יסרב לפעול נגד מתנחלים החשודים בתג מחיר מחרתיים פרקליט חרדי יסרב לפעול נגד חרדים שמשחיתים את הרכבת הקלה וכן הלאה . זוהי בדיוק אנרכיה . חובה על הנציבות להבהיר לא בבית ספרנו , ולכן אין מנוס משימוע ולכל הפחות הזמנה לב"ד משמעתי והטלת קנס כספי כבד למען יראו ויראו.

שי גליק מנכל בצלמו מסר: פרקליט שתומך בטרור מקומו בכלא לא במשרד ממשלתי. לא נוותר עד שאותם תומכי טרור יעזבו את משרתם ובמקומם יכנסו עובדי ציבור נאמנים למדינת ישראל.

דן ליאורי:
Related Post