X

פיצוי של למעלה מ- 500,000 שקל לנפגע בתאונה

 תושב חיפה בתחילת שנות ה-40 לחייו, שנפצע בתאונת דרכים, יקבל בצעד חריג, פיצוי של 560,000 שקל משתי חברות ביטוח שיתחלקו שווה בשווה בתשלום.

האיש, שתבע את הפיצויים, בעקבות תאונה שאירעה בעיר לפני כשש שנים, יוצג בתביעה על ידי עו"ד סאמי אבו ורדה מחיפה, מומחה לנזקי גוף ותאונות דרכים, שטען בבית משפט השלום כי הוא נפגע כאשר עמד ליד רכבו ו"נגרמו לו נזקי גוף קשים".

בעקבות התאונה הועבר האיש למחלקת טיפול נמרץ ברמב"ם, כשנוא מורדם ומונשם בעקבות פגיעת ראש וסובל משברים במקומות שונים בגופו. הוא עבר כמה ניתוחים ולאחר כשלושה שבועות הועבר לשיקום ב"בני ציון". לאחר מכן המשיך לקבל טיפולים בקופת חולים  בתחומי האורתופדיה, הנוירולוגיה, העיניים והפסיכיאטריה.

עו"ד סאמי אבו ורדה

 לטענת עורך דינו "הוא הפך מאדם בריא מלא שמחת חיים, פעלתן ומלא אנרגיה, לאדם הסובל מנכות גבוהה ומגבלות רבות". כמו כן הוא לא ההיה מסוגל לעבוד תקופה ארוכה.

חברת הביטוח "איי.די איי. ביטוח ישיר" שביטחה את הרכב הפוגע טענה שרכבו של הנפגע  היה גם הוא עורב בתאונה, למרות שהנהג נפגע בהיותו מחוץ לרכב ואילו חברת הביטוח "כלל " שביטחה את רכבו של הנפגע הטילה את האשמה על הרכב הפוגע וטענהש חברת הביטוח שלו צריכה לשלם את מלוא הפיצוי..

 לאחר כמה דיונים, למרות המחלוקת המהותית בין שתי חברות הביטוח, הגיעו הצדדים להסכם פשרה שקיבל תוקף של פסק דין, לפיו כל אחת משתי חברות הביטוח ישלמו לנפגע 280,000 שקל ובסך הכל הוא יקבל 560,000 שקל.

לדברי עו"ד סאמי אבו ורדה "למרות שברוב התביעות חברת הביטוח של הרכב הפוגע  משלמת את הפיצויים, במקרה זה הסכימו שתי חברות הביטוח לשלם פיצוי גבוה ההולם את דרגת הנכות של הנפגע בתאונה ".

דן ליאורי:
Related Post