X

פינוק לוועדי עובדים: סדנאות אוכל מפנקות בכל הטעמים

אם חשבתם שחוויות לעובדים זה רק טיולים ונופשים, מבשלים חוויה מציעים לועדי עובדים, מפיקים וחברות סדנאות אוכל ייחודיות לפי כל ז'אנר קולינרי שתבחרו. תוכלו ליהנות מחלל קולינרי מקצועי ליום כיף חוויתי לכל העובדים וכמובן יום גיבוש חברתי לכל הצוות בחברה.

הסדנאות אוכל במבשלים חוויה מתאימות לימי גיבוש חברה וצוותים: קרב סכינים, סדנה איטלקית סדנת אוכל הודית, סדנת סושי סדנאת אוכל חלבית, 750 גרם בשר ועוד..

סדנאות האוכל מתקיימות במרכז תל אביב, מותאמות לכל קבוצת עובדים ולכל חברה באופן אישי כך שהעובדים בחברה גם נהנים מחוויה וגם יוצאים עם ערך מוסף שיישאר איתם ויעניק להם כלים חדשים לאירוח והכנת אוכל בהמשך.

מבשלים חוויה מציעים לקהל הרחב מגוון של סיורים קולינריים במרכז תל אביב המאפשרים לכם לחוות את עולם האוכל גם מחוץ לסדנת הבישול  מבשלים חוויה – הבית של סדנאות הבישול, סדנאות בישול קולינריות חווייתיות בתל אביב.
אצלנו במבשלים יש לכם כמעט הכול: סדנת בישול מקסיקנית, סדנת בישול זוגית, סדנת בישול בשרים, סדנת בישול לחמים ובצקים, סדנאות בישול איטלקיות, סדנת בישול הודי, סדנת סושי, סדנת קינוחים מנות אחרונות, סדנאות מתוקים ועוד. ובכלל, סדנת בישול בתל אביב עושים במבשלים חוויה במתחם מושקע ומקצועי בתל אביב…

אז איזה סדנת בישול תבחרולתיאום  03-5588518  >  https://www.mevashlim.co.il/

צילום יח"צ

דן ליאורי:
Related Post