X

פילינג לפנים במגבונים? עשי זאת בעצמך

מותג הקוסמטיקה HL, המתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים מקיפים, מציג רטיות פילינג עדינות, נוחות וקלות לשימוש המחדשות ומשפרות את טקסטורת עור הפנים, מסייעות בהפחתת עומק הקמטים ומעניקות לעור גוון אחיד!

תפקידו של הפילינג בעולם הקוסמטיקה הוא להשיל ולהסיר תאים מתים ופגומים ולאפשר לרקמת תאים חדשה להיבנות, ליצור עור חדש בעל מראה זוהר, בריא וקורן. טיפולי פילינג ביתיים הם כאלו עדינים אשר בהחלט ניתן ורצוי לבצע בעצמנו.

מגבוני פילינג לפנים 24 יחידות בחבילה מבית HL קוסמטיקה מקצועית, 160 שח, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות,
צלם אורי גרון

מגבוני הפילינג מסדרת אלפא- בטא ורטינול מאפשרים ביצוע פילינג ברמה חדשה של קלות, אפקטיביות ונוחות. המגבונים מגיעים באריזה של 24 יחדות, כאשר כל אחד ארוז בשקית היגיינית נפרדת. המגבונים ספוגים בחומרים פעילים רבים, ביניהם חומצות אלפא הידרוקסיות המופקות מפירות, חומצה סיליצילית, רטינול ותה ירוק.

בעת השימוש יש להוציא מגבון בודד מאריזתו ולהעבירו בעדינות על עור הפנים והמחשוף, עדיף בשעות הערב ועל עור נקי ויבש, ולהמתין 3-4 דקות לספיגת החומר. בעת השימוש תיתכן תחושת עקצוץ ואדמומיות קלה, ואף קילוף עדין למשך מספר ימים הנובע מפעילות המוצר.

לאחר השימוש מומלץ למרוח קרם לחות או הזנה ולהקפיד להשתמש במקדם הגנה SPF 15 לפחות. המגבונים, כמו יתר מוצרי הסדרה, יעילים לצמצום עומק הקמטים והקמטוטים, לשפר משמעוית את מרקם העור וגמישותו, להעלות את רמת הלחות ואף לשקם עור הסובל מאקנה וולגריס או פוסט אקנה. ניתן להשתמש עד 3-4 פעמים בשבוע.

המחיר: 160 שקלים לחבילה של 24 מגבונים.

HL קוסמטיקה מקצועית- להשיג טלפונית אצל הקוסמטיקאיות המובחרות.

זהבה הופמן:
Related Post