X

פוקימון חוגג 25 שנה עם G-BABY במהדורה מוגבלת!

לכבוד יום הולדת 25 למותג פוקימון, מותג השעונים G-BABY חובר לסדרת הילדים האייקונית ומציג שעון ילדים ספורטיבי במהדורה מוגבלת שעושה הרבה כבוד לסדרה האהובה, בעל עיצוב רטרו, שעליו מככבת דמותו של פיקאצ'ו!

השעון המדליק מעוצב בסגנון רטרו נוסטלגי, צבעו שחור ורצועתו מעוטרת הדפס אול אובר של ברקים ופוכדורים היוצרים קונטרס בשלל צבעי ניאון בולטים. בחלקו האחורי מוטבעת דמותו של פיקאצ'ו שמופיעה גם כאנימציה הפועלת יחד עם התאורה ברקע צג השעון.

שעון BABY-G פוקימון במהדורה מוגבלת, 499 שח, להשיג בלעדית באתר היבואן Casio.t-and-i.co.il, יחצ חול

זאת ועוד, ילידי שנות ה-90' ששיחקו במשחק הגיים בוי המקורי יוכלו לזהות כי מסגרת התצוגה הדיגיטאלית מעוצבת כמו התפריט הנוסטלגי של משחקי המותג הראשונים. הלוגו של פוקימון מוצג לגאווה גם בתצוגה העליונה של השעון. בכדי להשלים את האווירה מגיע השעון באריזת פוכדור מהודרת ומדליקה!

עיצוב השעון מגיע יחדיו עם שלל תכונות מתקדמות שמאפיינות את שעוני המותג: עמידות בפני חבטות וזעזועים קשים, עמידות במים עד לעומק של 200 מטרים, תאורה פנימית עם אנימציה, סטופר, טיימר, תאריכון אוטומטי מלא, זמן עולמי ב-48 ערים מרכזיות בעולם, סינגל שעה עגולה ותכונות פרקטיות ושימושיות רבות נוספות. השעון יתאים כמתנת פסח מקורית ומיוחדת לילדים ולילדי שנות ה-90' שיעריכו את המחווה הנוסטלגית.

המחיר: 499 שקלים.

להשיג בלעדית באתר היבואן הרשמי I&T

זהבה הופמן:
Related Post