X

פאראמדיקית מד"א טל רבין הצטרפה למשלחת הסיוע שיצאה לגואטמלה בעקבות התפרצות הר הגעש 'פואגו'

התפרצות הר הגעש 'פואגו' בגואטמלה השבוע גוררת מצב הומניטארי קשה שבעקבותיו הציע ראש הממשלה מר בנימין נתניהו סיוע הומניטארי לנשיא גואטמלה ג'מי מוראלס. הבוקר (ה') יצאה המשלחת הישראלית הכוללת רופאים, אחות ופאראמדיקית

טל רבין, פאראמדיקית במגן דוד אדום שיוצאת כנציגת מד"א-הצלב האדום הישראלי עם משלחת הסיוע הישראלית לגואטמלה: "אני גאה להיות חלק ממשלחת ישראלית שיוצאת לסייע לפצועים באסון הטבע בגואטמלה. הוצע לי ע"י מד"א להצטרף למשלחת וללא כל היסוס ידעתי שלא אחמיץ את הזכות הזאת. נבחרתי לאחר שבמשך השנים הוכשרתי באיטליה למשימות טיפול באירוע רב נפגעים במסגרת הצלב האדום ובנוסף צברתי ניסיון כשיצאתי עם משלחת מד"א לסייע באסון רעידת האדמה בנפאל.

כפאראמדיקית וכסטודנטית לרפואה שאוהבת מאוד את התחום, קיים בי רצון לעזור לאנשים במצוקה, אני בתחושה שזה הדבר הנכון לעשות וזו זכות גדולה מבחנתי לצאת למשימה החשובה הזו. לקראת החוויות שאנחנו עומדים לחוות בגואטמלה, קיים גם מתח מאחר ובשונה מהמשלחת הקודמת שאליה יצאתי לסייע באסון רעידת האדמה בנפאל, שם נפגעו כולם בעת רעידת האדמה לפני שהגענו, הפעם תופעות הטבע עדיין לא הסתיימו והחשש שהפעם יפגעו אנשים גם בזמן שהותנו במקום. על מנת להיערך ככל שניתן, למדתי מעט על מה שמתרחש שם מתמונות ומחומרים באינטרנט ומה שחולף לי בראש בעיקר זו התקווה שאצליח לעזור, יש חשש, אבל בעיקר רצון לסייע לכמה שיותר."

בפעילותה בגואטמלה תסייע פאראמדיקית מד"א טל רבין בהעברת פצועים לבתי החולים המרכזיים במדינה ותתאם בין פעילות רופאי המשלחת הישראלית לאנשי הצלב האדום המקומיים.

צילום דוברות מד"א

 

 

דן ליאורי:
Related Post