X

עמותה המסייעת לניצולי שואה העניקה תעודת הוקרה ליאיר נתניהו

עמותת יד עזר לחבר העניקה  ליאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו,תעודת הוקרה מיוחדת על תרומתו ופעילותו לאורך השנים בעמותה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

מנכ"ל ומייסד העמותה שמעון סבג, אירח את יאיר נתניהו "בבית החם" של קרית החסד של העמותה בשכונת הדר בחיפה. יאיר פגש במהלך ביקורו את ניצולת אושוויץ הגברת שושנה קולמר שחגגה השנה יום הולדת 100. קולמר התארחה לפני שש שנים בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. נתניהו ג'וניור שוחח עם קולמר ועם ניצולי שואה נוספים. קולמר ביקשה מיאיר להעביר לראש הממשלה הסר: "אנחנו גאים שהוא עומד בראש המדינה שלנו. אנחנו סומכים עליו ואוהבים אותו", אמרה קולמר לבנו של ראש הממשלה.

ביקורו של יאיר נתניהו הוא המשך לתמיכה משמעותית של ראש הממשלה ורעייתו שרה נתניהו שמסייעת רבות לעמותה כבר כמה שנים. נתניהו הצעיר סייר בבית החם, ביקר במוזיאון השואה שהוקם הרבה הודות לסיועה של שרה נתניהו.

הביקור של יאיר בעמותה מלמד על דרכה של המשפחה כולה לסייע כמעט בסתר לניצולי שואה. הביקור הוא חלק מתמיכה של משפחת נתניהו בעמותת "יד עזר לחבר". סבג הדגיש בסיום הביקור: "ראיתי היום בעיניים של הבחור המיוחד הזה כמה הוא נרגש, כמה הוא רוצה לתת, להקשיב וכמה הוא מבין שהאנשים האלה חייבים להרגיש שהמדינה נותנת להם גב".

סבג הדגיש כי יאיר נתניהו שמתנדב כבר כמה שנים בעמותה, ימשיך לתמוך בה ולבקר את הניצולים. "אנחנו רואים ביאיר נתניהו חבר יקר ומתנדב חשוב לסיוע לניצולי שואה".

עדי ישראלי:
Related Post