X

על מה חשוב להקפיד בעת סגירת ביטוח שיניים?

יותר ויותר אנשים בוחרים לעצמם ביטוח שיניים שיוכל לאפשר להם כיסויים עבור הוצאות שקשורות בטיפולי ובדיקות שיניים שונים. אם בעבר ביטוח שיניים היה מוצע בעיקר לחברות, ארגונים וקולקטיבים, הרי שהיום חברות הביטוח השונות, כמו גם חברות פרטיות, מציעות ביטוח שיניים גם לאנשים פרטיים שמעוניינים לבטח את עצמם באמצעות פוליסה שמתאימה לצרכים שלהם.

רגע לפני שגם אתם מרימים את הטלפון כדי לסגור לעצמכם ביטוח שיניים, אספנו לעצמכם כמה דברים שאסור לוותר עליהם בשום פנים ואופן ויוכלו לעזור לכם לעשות את זה נכון, מבלי לפספס שום פרט חשוב בדרך.

ביטוח שיניים – פוליסה שמתאימה לכם

לא כל ביטוח שיניים יציע לכם פוליסה שמתאימה לכם, וזה בסדר – לשם כך בדיוק קיימות כמה וכמה חברות ביטוח שונות שכל אחת מהן מציעה פוליסה קצת שונה. עוד לפני שאתם סוגרים ביטוח שיניים, תצטרכו לבחון את הצרכים האישיים שלכם ולהבין מי מתוכם מקבל ביטוי במסגרת הפוליסה ומי מהם לא.

ככל שאתם מתמודדים עם בעיות שיניים מורכבות יותר – כך תצטרכו לוודא שפוליסת ביטוח שיניים מוצעת לכם היא מקיפה יותר. בהתאם, אם אתם מתמודדים עם בעיות שיניים פשוטות יחסית, תוכלו לבחור פוליסה מצומצמת ולשלם פחות. כמובן שכדאי לקחת בחשבון גם את האלמנט הגנטי בעניין – אם ככל שההורים שלכם התבגרו הם התמודדו עם יותר בעיות בשיניים, צפו פגיעה גם בעצמכם בשנים הקרובות והיערכו מראש עם פוליסת ביטוח שיניים הולמת.

הבסיס חייב להיות חלק מביטוח שיניים

בכל מקרה, בין אם תבחרו בפוליסה נרחבת או מצומצמת יותר, יש דברים שחייבים להיות חלק ממנה. כחלק מהפוליסה חשוב לבדוק שהיא מכילה כיסוי עבור טיפולים ובדיקות בסיסיים – החל משיננית, דרך סתימות וטיפולי שורש, ועד כתרים, השתלות ועוד.

מה עושים בלי ביטוח שיניים?

היום, הודות לחברות רפואה פרטיות רבות, ניתן להסתדר בחיים גם בלי ביטוח שיניים. אותן חברות מציעות כתבי שירות מעולים ומקיפים ביותר, שמהווים פתרון לא פחות ראוי, מקצועי ואיכותי מאשר ביטוח שיניים. כתבי השירות מכילים טיפולים נרחבים בעלות נמוכה יחסית, כך שכל מנוי או מנויה שמצטרפים לכתב השירות יכולים ליהנות מהם, ולקבל טיפול מטובי רופאי השיניים בארץ.

אחת החברות הבולטות בתחום הזה היא חברת MyDoctor, שתחתיה ניתן למצוא שני כתבי שירות מעולים ומקיפים לתחום בריאות השיניים. פנו אל החברה עוד היום על מנת להצטרף לכתב השירות ולהבטיח לעצמכם עתיד מלא בחיוכים ובריאות!

עדי ישראלי:
Related Post