X

עליה דרמטית של כ – 390% בביקוש לבדיקות מהירות בפתיחת השנה האקדמית

תחילת השנה האקדמית במוסדות להשכלה גבוהה, יצרה עליה של כ – 390% בביקוש לבדיקות קורונה מהירות בקרב סטודנטים ומרצים בכל הארץ. בעקבות הביקוש בסופיה ישראל חלוצת הבדיקות המהירות, נערכו עם מלאי נוסף של מכשירים מתקדמים המאפשרים לקבל תשובה תוך 15 דקות.

במקביל בסניפי גוד פארם ויתר הרשתות והמרכזים בהם ניתן לבצע בדיקה לתו ירוק, כבר פועלים במרץ למתן מענה לביקוש, כולל בחברה הערבית. בסופיה ישראל מדגישים כי הבדיקה מאפשרת לזהות גם את הזנים שהתפתחו לנגיף כולל את וריאנט הדלתא ואת AY4.2 המדאיגים ומזכירים לסטודנטים שבדיקה מהירה אינה תחליף לחיסון, עדיף להתחסן.

בדיקות קורונה בגוד פארם עם הטכנולוגיה של סופיה – צילום – סופיה ישראל

שגיא יניב מנהל שיווק ומכירות בסופיה ישראל הסביר כי: "אחרי שנה וחצי של לימודים תחת מגבלות, נפתחה החודש שנת הלימודים האקדמית באוניברסיטאות ובמכללות בכל הארץ ויצרה זינוק של מאות אחוזים בביקוש. נערכנו היטב בסניפי גוד פארם ויתר המרכזים הרפואיים בארץ ובכל עמדות הבדיקה בחברה הערבית, לספק בדיקות מהירות עם תוצאה מיידית. למרות הביקוש הרב מצד סטודנטים ומרצים לביצוע בדיקה לקבלת תו ירוק, הפעילות מתנהלת באופן רגוע, בלי תורים ארוכים ולחץ. ניתן לבצע בדיקה במקומות רבים ומרכזיים ליד האוניברסיטה או ליד הבית, באופן המאפשר לנרמל את החיים לצד הקורונה".

יצוין כי לאחרונה הודיעה רשת גוד פארם, בבעלות רמי לוי ומייסדי הרשת אדם פרידלר ואוהד סנדלר, על כניסה לתחום בדיקות הקורונה וכבר פתחה עמדות לבדיקות אנטיגן מהירות, במחיר מוזל של 49.90 שקלים בלבד בסניפי הרשת בערים מרכזיות באמצעות הטכנולוגיה של סופיה. בנוסף ניתן יהיה בהמשך לבצע בסניפי גוד פארם, גם בדיקות לפני טיסה (PCR) וכן בדיקות סרולוגיות במחיר תחרותי במתחמי קורונה ייעודיים בסניפים.

בדיקות קורונה בגוד פארם עם הטכנולוגיה של סופיה – צילום – סופיה ישראל

חשוב לדעת כי היתרון המשמעותי של בדיקת אנטיגן מהירה היא היכולת לזהות מיידית אדם מאומת אשר עלול להדביק אחרים ולעצור את שרשרת ההדבקה תוך 15 דקות ובזמן אמת. הבדיקות באמצעות הטכנולוגיה של סופיה מתבצעות על פי הנחיות משרד הבריאות. כל מכשיר נייד מאפשר לבצע כ – 100 בדיקות בשעה עם תוצאה מיידית, ללא תלות במעבדה או שינוע דגימות, כולל ברקוד מובנה ושלוש רמות בקרה ומשדר את התוצאה בזמן אמת לנבדק ולמחשב משרד הבריאות. הבדיקה אושרה על ידי ה-FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות עוד בתחילת המגיפה ומאז בוצעו בעזרתה מאות אלפי בדיקות בארץ ועשרות מיליוני בדיקות בעולם כולל באיים הירוקים באילת ובים המלח.

לרשימת המתחמים המתעדכנת בסניפי גוד פארם ברחבי הארץ לחצו כאן: https://goodpharm.co.il/covtests/

עדי ישראלי:
Related Post