X

עיריית חיפה מציגה: פרויקט אוגוסט 15 ב 15 שקלים

אוגוסט ב-15 ₪ הינו פרויקט ייחודי ובלעדי בישראל המופעל ע"י רשות הצעירים במנהל החת"ר של עירית חיפה, זו השנה השלישית ברציפות. הפרויקט המיועד להורים וילדים עד גיל 6 מופעל באמצעות אפליקציית ההטבות חיפאי VIP וכולל עשרות אטרקציות להורים וילדים ב-15 שקל בלבד, החל ב-15 באוגוסט ועד ה-31 באוגוסט.

אין הורה בישראל שאינו מכיר את השבועיים האחרונים של החופש הגדול, בהם מסתיימות כל הקייטנות והמסגרות החינוכיות, ונטל הטיפול בילדים, נופל על כתפי ההורים בלבד. זאת לאחר חודש וחצי של חופשה, בה ההורים נאלצים להיפרד מאלפי שקלים לטובת פעילויות ואטרקציות לילדים. שיא ההוצאות מגיע בשבועיים האחרונים של החופש בהם נאלצים ההורים לממן אלפי שקלים באטרקציות ופעילויות לילדים עד לסוף החופש.

עיריית חיפה נרתמה לענות לקושי הזה של ההורים החיפאים, ומפעילה זו השנה השלישית, באמצעות רשות הצעירים את פרויקט "אוגוסט 15 ב15". בשנה שעברה לקחו חלק בפעילויות עשרות אלפי משפחות צעירות, והצפי שהשנה מספר המשתתפים יגדל עם הגידול במספר האטרקציות שמוצעות לקהל ההורים והילדים. בין הפעילויות והאטרקציות שמוצעות להורים והילדים השנה – ספורטן, מדעטק, זאפה חיפה, מוזיאוני חיפה, קרטינג, הצגות תאטרון, סרטי קולנוע בסינימטק, באולינג, ספורט ועוד.

על מנת לקחת חלק בפעילויות השונות, יש להוריד את אפליקציית ההטבות לצעירים – חיפאי VIP, ולהוריד את ההטבות הרלוונטיות בכל יום. אפליקציית חיפאי VIP, מאפשרת לצעירים חיפאיים הטבות רבות במגוון עסקים בכל ימות השנה ומונה אלפי משתמשים שנהנים ממחירים מוזלים במאות בתי עסק בחיפה.

אילנה טרוק, ראש מנהל החת"ר: "מנהל החת"ר הפעיל ומפעיל במהלך הקיץ עשרות פעילויות לנוער וצעירים, על מנת להפוך את התקופה העמוסה הזו בחיי הצעירים לתקופה קלה, מעניינת ומשמעותית. אוגוסט 15 הינו פרויקט הדגל להורים צעירים של עירית חיפה, ואלפי המשתתפים בו מצביעים ברגליים".

מיקי לייבוביץ מנהל רשות הצעירים:  "החופש הגדול הוא תקופה מאתגרת אישית וכלכלית עבור הורים צעירים. הצורך למצוא תעסוקה לילדים לצד העלויות של הפעילויות לילדים קורעים את הכיס ואת הסבלנות של ההורים. ובדיוק לשם כך יזמנו כבר לפני שלוש שנים את אוגוסט ב-15 שמאפשר להורים החיפאים ליהנות מעשרות אטרקציות במחירים סמלי של 15 שח בלבד."

  • פרטים על ההטבות המשתנות מידי יום ניתן למצוא בדף הפייסבוק – חיפאיVIP  ובפייסבוק של רשות הצעירים בעיריית חיפה.

 

 

עדי ישראלי:
Related Post