X

עיטור רוטרי העולמי הוענק למנהל ביה"ח כרמל

מנהל ביה"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג זכה באות הכבוד הגבוה ביותר של ארגון רוטרי העולמי "אות פול האריס" על פועלו בתקופת הקורונה.

Thank you for reading this post, don't forget to subscribe!

את האות המכובד העניק לד"ר גולדברג נשיא רוטרי חיפה מר שלומי פורמן בטקס מרשים ומרגש בנוכחות ראשת העיר חיפה הד"ר עינת קליש רותם, בכירי רוטרי ונכבדי העיר.

"האות מוענק לך לכבוד המועדון והעיר חיפה כהוקרה על פועלך ותרומתך לקהילה בכלל ותרומתך המיוחדת בתקופת הקורונה " ברך נשיא רוטרי את ד"ר גולדברג. מועדון רוטרי חיפה השייך לארגון רוטרי העולמי הוא מועדון הרוטרי הגדול ביותר בישראל מתוך כ 60 מועדונים הפועלים ברחבי הארץ.

ד"ר גולדברג מקבל את אות פול האריס מנשיא רוטרי חיפה צילומים: אלי דדון

השבוע במסגרת האירוע השנתי של רוטרי בו התחלפו נשיאי המועדון הוחלט להעניק את אות הכבוד של הארגון הנחשב לאות הגבוה ביותר של רוטרי העולמי אות "פול האריס" לשנת 2021 למנהל ביה"ח כרמל ד"ר אבי גולדברג.

העיטור מוענק ע"י ארגון רוטרי העולמי לאישים מובילים בתחומם, אשר פרצו דרך, תרמו ופעלו למען החברה בישראל. מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג הודה לרוטרי על ההערכה והכבוד ואמר . " אני מקבל בשמחה את ההוקרה הזו כביטוי להערכה שלכם לעבודה הכבירה שעשו עובדי בית החולים שלי בית החולים כרמל בשנה האחרונה. אני מקדיש את האות הזה לרופאים ולאחיות שלנו שעבדו במחלקות הקורונה, בחדר המיון ובכל מחלקות בית החולים. לסניטרים ולכוחות העזר, לרנטגנאים, לעובדי ועובדות המעבדה, לעובדות הסוציאליות – שהתמגנו כדי להחזיק ידיים לחולים על ערש דווי, לפיזיותרפיסטים שעזרו לחולים המתקשים לנשום. לעובדי המשק שדאגו בתוך סרבלי חום שמחלקות יהיו מסודרות ונקיות תוך שהם מסכנים את בריאותם. לכם ולרבים אחרים בבית החולים ".

במסגרת האירוע התחלפו נשיאי מועדון רוטרי חיפה. את הנשיא היוצא שלומי פורמן שפעל רבות לטובת הקהילה בעשרות פרויקטים מרגשים ומוצלחים החליף ארז ישכרוב שמונה כנשיא רוטרי החדש. כמו כן חולקו בטקס תעודות הוקרה וזרי פרחים למצטיינים ולבולטים במועדון רוטרי חיפה.

עוד הוסיף ד"ר גולדברג באירוע ואמר, " אני מקדיש את האות המכובד שקיבלתי ל- 265 עובדי בית החולים שחלו בקורונה, חלקם נדבקו כשטיפלו בחולים במיון ובמחלקות. לשניים מהם שעדיין לא חזרו לעבודה עקב מחלתם. אני מצדיע להם לכולם ולכל עובדי מערכת הבריאות שלנו על גבורתם. אני רוצה להודות לעיריית חיפה ולראש העיר הד"ר עינת קליש על ההתגייסות הנפלאה להקים עבורנו פעם אחר פעם, גל אחרי גל,  את קייטנת הקורונה  בבית הספר זיכרון יוסף עבור ילדי העובדים שלנו, כשבתי הספר והגנים היו בסגר. זו היתה עזרה יוצאת מהכלל שאפשרה לנו להמשיך ולעבוד כמעט ללא הפרעה.

ולבסוף תודה לכם חברי מועדון רוטרי חיפה, המועדון הגדול ביותר בישראל. תודה על ההערכה שאתם מבטאים כלפינו היום ותודה על הנתינה לאורך שנים רבות, על רוח העשייה וההתנדבות. תודה על שאתם עוזרים להפוך את העולם הזה למקום טוב יותר ". הודה ד"ר גולדברג לאנשי רוטרי.

מועדון רוטרי חיפה נוסד בשנת 1932 והוא המועדון הגדול ביותר בישראל ומונה כ 100 חברים, אנשי אקדמיה שופטים, רופאים ואנשי עסקים מובילים בתחומם. תנועת רוטרי בינלאומי היא ארגון וולונטרי של בעלי מקצוע מובילים בתחומם שהתארגנו לשירות הומניטרי, ולבניית רצון טוב והבנה. 

התנועה הוקמה לפני 115 שנה בשיקגו ארה"ב, על ידי עו"ד פאול האריס שצירף אליו אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים במטרה לסייע לקהילה ולנזקקים בעזרת המצוינות, הקשרים והכישורים שמקצועם מקנה להם.  העיקרון המלווה את תנועת הרוטרי הוא השירות לזולת מעל הפרט. תנועת הרוטרי היתה הראשונה שבה חברו יחד אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים במטרה להגיש עזרה לזולת.

עדי ישראלי:
Related Post